субота, 14.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:26

Више од пет хиљада потписа за враћање тролејбуса 28

Петиција достављена Секретаријату за јавни превоз и кабинету градоначелника, па организован протест. – Грађани ће сачекати десетак дана, а ако не буду задовољни одговором, могућа и блокада саобраћајница
Аутор: Дејан Алексићсубота, 30.11.2019. у 18:00
Протестни скуп испред Градске управе (Фото „Вратимо тролу 28“)

Крупнији корак у оквиру иницијативе за враћање тролејбуса 28 начињен је јуче. Грађани незадовољни трајним укидањем ове вишедеценијске линије јуче су предали петицију у којој је сакупљено око пет хиљада потписа за поновно успостављање „двадесет осмице”. Потписи су, како наводи Теодора Будимир, један од иницијатора акције „Вратимо тролу 28”, предати Секретаријату за јавни превоз и кабинету градоначелника.

После предаје петиције приређен је и протест испред Градске управе.

– Сачекаћемо десетак дана да видимо каква ће бити реакција надлежних. Ако не буде никаквих промена, онда ћемо радикализовати наше потезе, а један од њих могaо би да буде и блокада саобраћајница – указала је Теодора Будимир.

Према незваничним информацијама, надлежни су већ јуче оценили да се ова петиција не може занемарити јер је реч о знатном броју грађана који су је потписали.

Потписивање петиције за враћање троле 28 почело је прошле седмице на више тачака на некадашњој траси ове линије. Потписи су се прикупљали на стајалиштима, у оближњим кафићима, продавницама...

Путници који су свакодневно користили ову линију упорно понављају да за њих линије 77 и 40 нису одговарајуће замене. Јер, осим што им се трасе не поклапају са старом „двадесет осмицом”, поласци на линији 77 су, како додају, нередовни, а аутобус је стално крцат.

– Чујем, у граду се хвале како хоће да шире тролејбуску мрежу и да купују нове, савремене троле? Па како их није срамота? Укидају једну од најквалитетнијих, најпотребнијих тролејбуских линија, једну од најстаријих, а сад ће да уводе нове... Па где то има?! – пожалила се Палилулчанка Здравка Димитријевић и позива све оне који иду до Калемегдана, рецимо, да тамо из Димитрија Туцовића стигну аутобусом 77.

Тролејбуси 19, 28 и 41 укинути су пролетос, када су кренули радови на коловозу на Тргу републике. Тада је обавештење гласило да се ове линије привремено укидају, а да се линије 21, 22 и 29 привремено скраћују до Славије. Када је у септембру, пре „преслагања” коцака, накратко отворен коловоз на Тргу републике, враћена је линија 28, али као аутобуска. Одлука о трајном укидању „двадесет осмице”, али и „деветнаестице”, донета је уочи поновног отварања Трга после „преслагања” коцака. На старе трасе од свих тролејбуса који су до пролетос ишли до Студентског трга враћене су само троле 29 и 41.


Коментари8
d4281
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мр Радомир Шћепановић
Vrati te 28!
Biljana
Imaju Dobracinu, pa nek se 28 spušta dole ka garaži kuda su poslednje trole uvek silazile. Ništa nama ne znači to što je neki znalac zamislio da se nastavlja Cvijicevom na Donji Dorcol do Dunavske. Šta cemo tamo, hocemo liniju koja je bila, do centra, kada su je davnih dana neki pametni ljudi zacrtali.
Arsenije
Trola je najisplativiji til gradskog prevoza, pogotovo za grad koji je brdovit, kao što je Beograd, jer trolejbus nizbrdo vraća deo struje u sistem. Bolje je da se pojedine autobuske linije zamene električnim busevima, a trole ostave i čak uvedu nove, jer je to mnogo bolje što se tiče ekologije. Takođe, valja nabaviti trolejbuse sa većom autonomijom (postoje neki i sa mogućnošću samostalne vožnje od par kilometara) čime bi se izbegla većina kvarova na mreži i sprečilo nagomilavanje trola.
Siniša Stojčić
Upišite i mene
Nebojša Vuković
Mi nismo normalni. Umesto da pišemo peticije da se trolejbusi ukinu,a sa njima i silni stubovi,žice, ružni držači sa fasada,trole koje iskaču ili se zapetljaju i da se uvedu električni autobusi koji su se izvanredno pokazali u Bg mi tražimo trojebuse!? Neverovatno!
Marina
Da li ste Vi uopšte čitali članak? Ili samo botujete? Ili niste u mogucnosti da shvatite suštinu? Ajde polako, hoćemo da se vrati LINIJA 28. Da li će to biti trola, ekobus, nadzemna-podzemna železnica ili leteći ćilim, nama je sve jedno. Razumeli sad gosn’ esteto?
Препоручујем 4
Dusan T
Nemojte u mnozini Nebojsa. Neka svako odgovara za sebe. Ja znam npr. da sam sasvim normalan, a verujem da isto vazi, bez obzira na rezultate proslih izbora, i za vecinu Beogradjana.
Препоручујем 14
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља