субота, 14.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 14:29

„Шездесет петица” после пола године на старој траси

Овај аутобус од данас ће поново из Рузвелтове ићи у Краљице Марије и даље кроз 27. марта, Светогорску и Македонску. – И „седамдесет седмица” ће поново користити стајалишта у 27. марта
Аутор: Дејан Алексићуторак, 03.12.2019. у 09:39
(Фото Р. Крстинић)

Радовима на потесу од Рузвелтове до Дринчићеве и даље се не назире крај, али напокон се део јавног саобраћаја полако враћа у нормалу. После пола године вожње на привременој траси преко Булевара краља Александра и Трга Николе Пашића, аутобус 65 од данас ће коначно бити на старој, редовној путањи. Како је саопштио Секретаријат за јавни превоз, завршено је урeђeње стajaлиштa у улицaмa Крaљицe Maриje и 27. мaртa.

– Вoзилa са линије 65 ћe кoристити свa рeдoвнa стajaлиштa.

Истoврeмeнo, и аутобуси сa линиje 77 пoчeће дa кoристe стajaлиштa у Улици 27. мaртa – навели су у овом секретаријату.

Тако ће после готово полугодишње паузе, „шездесет петица” поново да стаје и код „Политике” одакле ће настављати ка Теразијском тунелу у једном смеру и ка Светогорској у другом.

Враћање линије 65 на редовну трасу и поновно успостављање стајалишта у 27. марта и Краљице Марије ипак не значи и потпуно нормализовање јавног саобраћаја од Рузвелтове до Дринчићеве. Док се не заврши обнова коловоза од Дринчићеве до Булевара деспота Стефана, не може се очекивати враћање на редовне трасе аутобуса 79 и трамваја 2, 5 и 10. Рокови су на целој деоници од Рузвелтове ка тврђави више пута померани, уз правдање о „непредвиђеним радовима”, а последњи рок каже да ће деоница Џорџа Вашингтона између булевара и Дринчићеве бити готова у првој декади децембра. Тек тада се најраније може очекивати враћање на редовне трасе линија 2, 5, 10 и 79, а самим тим и потпуна нормализација јавног саобраћаја кроз ове улице.

Нове станице аутобуса 65 у правцу Звездаре и ка граду на старим местима у Улици 27. марта

Ипак, то неће у потпуности задовољити потребе житеља Звездаре, Палилуле и Старог града који и даље негодују због трајног укидања линије 28. Њима, по препоруци надлежних, као главна замена за укинуту тролу требало би да служи линија 77. Али, како кажу становници са ових општина, који нам се јављају свакодневно, та линија је врло лоша.

– Колико пута још треба да поновимо да 77 није алтернатива за 28. Не само да јој траса није иста, него је овај аутобус толико нередован, а кад наиђе гужве у њему су неподношљиве. И тако данима, недељама, месецима… Ево на пример јуче ујутру сам каснила на посао јер прво није било аутобуса 77, а када је наишао после пола сата упао је у гужву. Путовање од Градске управе до центра трајало је готово тридесет уместо мање од десет минута – пожалила се читатељка Милијана Новаковић.

Седам Тесли за пут од Миријева до центра

Гужве на саобраћајницама слика су града данима уназад. Готово сваког дана, а нарочито увече, колоне возила могу се видети на Аутокоманди, у Булевару краља Александра, Кнеза Милоша, а нарочито на Славији и у улицама које је окружују. Ни почетак ове недеље није изузетак. На необјашњиву гужву јуче су се пожалили Београђани који су у јутарњим сатима путовали од Миријева до центра града. Они који нису имали времена да чекају непоуздани јавни превоз, одлучили су се за такси, али ни он није био од помоћи. Како је навела једна читатељка која нам се јавила, и ТХ возила нису могла да избегну гужве па је тако путовање од Миријева до центра које обично кошта око 550 динара, јуче изашло седам новчаница са ликом Николе Тесле динара.


Коментари4
25cb5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Реално
Миријеву су неопходна 2 тунела: - до аутопута - до улице Д.Туцовића
Биће ту, док кажеш метро
Sreća, sreća, radost, radost, ponovo radi 65 ca. Eto prave gradske vlasti koja usrećuje stanovnike centra i delove grada kuda prolazi prokazani bus 65. Doduše, to će biti na samo par meseci, pa će početi neka druga rekonstrukcija sa nekim nežnim botaničkim imenom - recimo - s Trava u ulici brestova, pa opet gužve i jauci. Korisnici GSPa, na dan izbora se setite miline i prisnosti sa sapatnicima koju ste osećali dok su prevrtali i prevrću grad i zahvalite im. I, da, ne vrede novi busevi
Marija P.
65-ca ide ul. Kraljice Marije, 27-og Marta koje se rekonstruisu vec sest meseci. Pesaci nemaju trotoare, krecu se kolovozom. O bezbednosti gradjana NIKO ne vodi racuna. Treba snimiti jedan prilog o stanju u ul. Kraljice Marije, koju treba zatvoriti za saobracaj, jer je gradiliste, a oni su jos pustili i 65-cu. To bi bilo lepo da je ulica zavrsena, ali ni posle 6 meseci se ne nazire kraj mukama stanara. Ovo je zlostavljanje i iznurivanje stanara ponemutih ulica.
Pera
96 nije bila te srece...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /
Магазин

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља