понедељак, 17.02.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:43

Немци упркос климатским циљевима још више купују теренце

среда, 11.12.2019. у 16:02
(Фото Пиксабеј)

БЕРЛИН – Упркос водећој улози Немачке у борби против климатских промена, возачи у тој земљи и даље при куповини дају предност нееколошким теренцима и тзв. SUV возилима тако да је 2019, први пут у једној години, у Немачкој регистровано више од милион возила ове категорије у личном власништву.

Савезна канцеларија за моторна возила (КБА) у Фленсбургу саопштила је данас да је крајем новембра забележено да је пријављено 1,3 милиона теренаца и тзв. SUV возила, у личном власништву, преноси Танјуг.

„То је 18 одсто више него прошле године”, наводи се у саопштењу.

Стручњаци сматрају да ће се тренд појачаног интересовања за теренце наставити и у наступајућем периоду, преноси Хина.

„Појачано занимање за овај сегмент личних возила ће бити настављен и у наступајућим годинама”, рекао је стручњак за аутомобилску индустрију са Универзитета Дуизбург/Есен Фердинад Дуденхофер.

Он прогнозира да ће до 2025. године више од половине возила у Немачкој чинити теренци и тзв. СУВ возила.

Дуденхофер, међутим, за разлику од Савезне канцеларије за моторна возила, у SUV убраја и возила попут Мини кантримена, који каросеријом и концептом подсећају на теренце.

За КБА Мини кантримен спада у категорију малих личних возила.

У сврху остваривања климатских циљева и нулте емисије угљен диоксида до 2030. немачка влада, између осталог, планира и субвенционирање електричних личних возила.

Тренутно је свега 2,6 посто новорегистрираних личних возила у Немачкој на електрични погон.


Коментари5
5d594
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

licemerju nema granica
Bogati ne brinu za klimatske promene, to je priča za porobljavanje građana. Greta Tinberg se slikala s holivuđanima koji lete privatnim mlaznjacima na večeru. Ali joj smeta razvoj Kine i Indije. To će uništiti planetu. Ne njeno putošestvije širom planete u toku školske godine. A ona ima 16 godina.
Radmila Mišić
Priče Grete Tunberg su za sirotinju, da se zastidi što diše, što se greje na drva, što deci sa posebnim potrebama nalazi posao da prave plastične kese itd, da ne nabrajam. Bogati, kad voze SUV ili se voze kruzerom ili sopstvenim avionom, uopšte ne zagađuju vazduh ugljendioksidom jer su bogati pa im se može.
Сима
SUV ( sport utility vehicle ) је оксиморона , јер спортска и утилитарна су тотално другачија . SUV су возила изгледају као теренци , али то нису . Они су дизајнирани за помодарство , прегломазни су , нема места у њима за толико возило ,имају високо тежиште... Теренци су возила са специфичном намером да прођу тамо где нема или су лоши путеви . Луксуз им није примаран
Aca
Terence uglavnom kupuju (na novo) bogatiji jer su sigurniji prilikom sudara a mnogi imaju specijalne dodatke za antiterorizam i sl. Polovne terence (bar na zapadu) kupuju pomodari koji nemaju para za novo.
Петар Петровић
"Има се може се" је мото америчке мегаломаније која је захвати цео свет. Ти себичних грамзиви појединаци сматрају "Потоп после нас". Треба их адекватно опорезивати и помоћи оне који немају довољно за нормалан живот.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља