уторак, 28.01.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:41
ПОТРОШАЧ ПИТА

Рекламација трговцу а не сервису

среда, 18.12.2019. у 10:48
(Фото Пиксабеј)

Купио сам компјутер који се покварио после неколико месеци. Имао сам списак овлашћених сервиса и директно сам се њима обратио. Поправили су уређај али је убрзо поново дошло до новог квара који ми сервис сада није прихватио. Да ли сам имао право на замену и да ли би било боље да сам се обратио трговцу?

ОДГОВОР:

По Закону о заштити потрошача, рекламацију купац подноси трговцу код кога је уређај купљен, а не сервису. Трговац је у обавези да у року од осам дана одговори на рекламацију у писaној форми, а у року од 30 дана да је реши. На тај начин, купац је заштићен и може да оствари права у случају квара уређаја у гарантном року. У супротном, тешко ћете доказати да је било неких поправки и може се догодити да вам трговац не прихвати захтев или вас одбије за евентуалну замену.

Одговара Национална организација потрошача Србије

 


Коментари0
28e4a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља