Дигитално оглашавање данас је главни покретач већине компанија на свету, међутим поставља се питање да ли је и даље добро да се настави доминација друштвених мрежа у овој области. Ово питање поставили су и у британској Комисији за заштиту конкуренције која упозорава на негативне последице које могу изазвати „Гугл” и „Фејсбук” који су преузели највећи део тржишног колача. Приходи „Гугла” су тако у 2018. години износили око шест милијарди фунти, што је више од 90 одсто укупних прихода од интернет оглашавања у Великој Британији, наводи антимонополска комисија и додаје да је „Фејсбук” са својим приходима узео готово половину прихода од огласа са сликама.
Како преносе британски медији, ове платформе су на тржиште донеле иновативне и вредне производе и услуге. Друго је питање да ли би то могло да има негативне последице на људе и компаније које свакодневно користе њихове услуге. Корисници већ сада имају утисак да немају контролу над својим подацима, наводе регулатори. Већина свакодневно посећује странице друштвених мрежа и претражује интернет, али је за већину непознаница како те компаније у суштини функционишу. Зато су британски регулатори још средином године покренули истрагу о дигиталном оглашавању, укључујући и власништво над подацима. Објавили су у међувремену да се отварају јавне консултације о овој области, јер ће прописи очигледно морати да се мењају. Иначе истраживање се бавило тиме како компаније прикупљају податке и корисницима и како их употребљавају, као и на који начин то утиче на конкуренцију међу компанијама.