петак, 24.01.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:56

Рекордна година за „Порше”

понедељак, 13.01.2020. у 16:29
Фото Википедија

ШТУТГАРТ - За немачког произвођача аутомобила високих перформанси, компанију „Порше”, 2019. је била рекордна година у погледу глобалне продаје.

„Порше”, иначе бренд у власништву Фолксваген групе, саопштио је да је током 2019. купцима испоручио 280.800 возила или 10 одсто више него претходне године. Највећи скок продаје је остварен у Европи, где је купце нашло 88.975 „Поршеових” аутомобила, што је за 15 процената више него 2018. године, извештава ЦНБЦ.

Ипак, највећа Поршеова тржишта су Сједињене Државе и Кина. У САД-у је забележен раст продаје од 7,0 одсто, на 61.568 возила, док је у Кини продаја повећана за 8,0 процената, на 87.752 јединица.

Купцима у Азијско-пацифичком, афричком и блискоисточном региону испоручено је укупно 16.458 возила, што представља пораст од 7,0 посто у односу на 2018.

Најјачи генератори раста су била два модела спортских теренских возила - „кајен” и „макан”. Широм света је испоручено 92.055 Кајена, за 29 процената више него претходне године.

„Порше” ће 2020. године изаћи на црту свом ривалу „Тесли” са потпуно електричним моделом Тајкан, чији ће основни модел са четворо врата коштати у Америци 103.800 долара, а надограђена верзија „Перформанс Батери Плус модел” ће стартовати с ценом почев од 110.380 долара.


Коментари5
03d82
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Gliga
Kupiti „Tajkan" ili tri komada „Model 3" od Tesle za iste pare!? Kupiti jedan porše za lečenje krize srednjih godina ili tri auta, po jedan za svakog u kući!? Uzgred ovi Teslini modeli imaju veći domet, proverenu tehnologiju i bar u Americi i EU, super-punjače na skoro svakom mestu. Za mene nema dileme ko će u toj trci pobediti. Uzgred,dosadašnji trošak „Dizelgejta"(u Americi) je koštao Foksvagen grupu 30 milijardi dolara. Trebaće mnogo stotina hiljada modela da se proda samo da se bude na nuli.
Сима
Бодо , Тесла прави модел S, протеклих 10 година , Порше је почео сада , значи касни 10 година . Узели су Панамеру па је преравили за струју . Главни проблем код дизајнирања електричних аутомобила је што их дизајнирају људи који раде у аутоиндустији , и што раде ствари као да дизајнирају ауто са мотором са унутрашљим сагоревањем . Мате Римац је причао о томе . Иначе немачка економија се и заснива на продаји скупих аутомобила локалним тајкунима и корумпираним политичарима по банана државама
Препоручујем 4
Рабо
Поредити порше и Теслу је смешно. Порше је порше а телса у односу на порше, дачија...
Препоручујем 6
Прикажи још одговора
Amir Hasanbegovic - OH
Da nisam kupio jedan (nov i jedan polovan koji se ne racuna) prodali bi 280.799. Ovako imaju lepu okruglu cifru. Samo mislim da je Macan najprodavaniji a znam i da su davali popuste na 2018 godiste zbog promene modela. U 2022 kupujem treci, verovatno polovan. Zna raja sta je dobro pa to i kupuje.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља