понедељак, 30.03.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:54

За годину дана биће шири Булевар патријарха Павла

Аутор: Дејан Алексићуторак, 18.02.2020. у 12:00

Са четири саобраћајне траке и трамвајским шинама по средини коловоза Булевар патријарха Павла требало би да буде у функцији за око годину дана. Да би се прионуло на овај посао, прво је морало да се измести корито Топчидерске реке. Тренутно се граде две нове саобраћајне траке и полажу нове шине у Булевару патријарха Павла од Пере Велимировића до Кошутњака.

Како би ова соабраћајница и веза са Мостом на Ади били потпуно функционални, мора да се уради и прилаз мосту око Топчидерског парка и продужетак овог булевара до окретнице трамваја.

– Ове године почиње реконструкција Пере Велимировића и Саве Машковића које ће имати четири траке, а наредних година реконструисаћемо Борску и Црнотравску које ће заједно са новом петљом на аутопуту „Ласта” чинити везу између Моста на Ади и новог моста код Аде Хује који почиње да се гради наредне године – указао је Горан Весић, заменик градоначелника.

Проширење Булевара патријарха Павла на деоници дугој око два километра, од Кошутњака до Улице Пере Велимировића.
почело је прошлог лета. „Модернизован” булевар ће имати по две саобраћајне траке у оба смера, а у средини ће се налазити трамвајска пруга постављена на издигнутој трамвајској баштици. Биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање. Испод саобраћајнице биће положено око девет километара водоводних и канализационих цеви. Геотехничка истраживања су показала да постоји висок ниво подземних вода, тако да ће се тло испод саобраћајнице заменити.
Булевар патријарха Павла налази на унутрашњој обилазници у Београду која ће повезивати Мост на Ади са новим мостом код Аде Хује.
Како је раније најављено, да би се обезбедила веза овог булевара са Мостом на Ади, користиће се постојећи железнички коридор да нова траса не би улазила у Топчидерски парк.


Коментари5
19d9b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nemanja
U početku su u izjavama pominjane biciklističke staze, a sada ih u ovom prilogu nema. Šta se dešava sa biciklističkom infrastrukuturom?
Fonko
Za pocetak,skretanje koje je odvojeno za levo ka vareskoj je potpuni pogodak.Inace,radovi mogu biti brzi,period radova je u smislu misije na mars.Radovi koji se rade su preko potrebni pa zato ne vidim zasto se vlast hvali na sva usta.Uglavnom,lepa investicija,ko se ugradio,ugradio se,oni prosli nisu nista ni radili,sve su uzimali sebi.
Ћирко е најтроње
Тачније, биће шира само прва половина булевара Патријаха Павла, док ће наставак ове саобраћајнице (патријарха Димитрија) до скретања за Варешку и даље, до општине Раковица, и даље бити уско грло, поготово у јутарњим и поподневним шпицевима. Осим тога, веома је нејасно зашто изградња две траке коловоза и полагање трамвајских шина треба да траје, како је наведено годину дана (а трајаће, сасвим извесно, знатно дуже)?
Bogdan Janjin
Svaki dan prolazim biciklom bulevarom patrijarha Pavla. Vec mesecima ne mrdaju sa mrtve tacke. Pojavi se po neki bager, nesto ceprkne, po neki radnik...sve u 200 metara duzine...a treba ne znam koliko kilometara da naprave. Ako nastave ovako, pre ce zavrsiti metro nego bulevar. Mada...kad bolje razmislim...oni ce graditi i metro...UH
Dejan K.
stanje bas i nije tako lose kao sto tvrdite. ali svakako bi mogli da budu daleko efikasniji.
Препоручујем 8

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља