среда, 08.07.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 23.04.2020. у 17:01 Дејан Алексић

Пешачко-бициклистички мост за мање аутомобила на Ади

Будући пешачко-бициклистички мост који ће повезати Аду Циганлију и Нови Београд требало би да допринесе и да буде мање аутомобила у околини „београдског мора”, оценио је јуче градски урбаниста Марко Стојчић. Како је истакао, што се Ада више уређује, она је све привлачнија, али баш зато има и све више аутомобила којима суграђани до ње стижу.

– Зато ће намена овог моста бити првенствено да „пребаци” пешаке и бициклисте са новобеоградске стране на највеће београдско излетиште. Као што знамо, Нови Београд и Земун су величине Новог Сада, тако да је реч о заиста великом броју људи који долазе на Аду аутомобилом. На овај начин они ће се зауставити на месту где правимо јавну гаражу са 300 паркинг места. Они ће, наравно, прећи бициклом или пешке на Аду, а позиција је таква да је могућа дистрибуција људи лево и десно од моста јер је у питању Улицa омладинских бригада, једна од најзначајнијих саобраћајница на Новом Београду, и природно је да се ту и заврши – истакао је Стојчић за Студио Б.

Према његовим речима, просторну анализу идејног решења израдила је служба главног градског урбанисте, а она ће бити додатно разрађивана.

– У архитектонско-ликовном смислу веома је атрактивна скулптура која ће се налазити на том простору и која повезује две зелене обале. С обзиром на то да се ради о пешачко-бициклистичком мосту, сада не можемо тачно да кажемо колико ће износити вредност радова, да ли ће бити око седам или осам милиона евра, али дугорочно ће се свакако исплатити јер ћемо заштитити Аду Циганлију – нагласио је Стојчић.

Коментари23
42953
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

milan lala
Potreban je most za pesake i bicikliste, a kraj njega jos jedan mosta za elekticni -buss i motocikle na struju . Normalno da i dalje ostane prevoz sa camcima i brodicama , sta cemo bez romantike u camcu . A na Adinoj strani tu gde most zavrsava trebaju biti izgradjeni sa obezbedjenjem parkinzi za bicikla / motore , pa onda mali kafe -restorani , picerije , cevapcinice... itd , tako da svako bude zadovoljan , da cak i Mihailo nadje jeftinu kaurmu ahaha.
Jovan
Niste objavili moj komentar "sve zemlje u svetu cuvaju svoje stare mostove" kao deo istorije. Stari Savski Most , je Maskota Beograda, misljenje je vecine stari obrazovanih i skolovanih gradjana Beograda, koji poznaju istoriju svog grada . Ovo sto nam se nudi , kao novi projekti , su ustvari, kopije projekata iz sveta stare po dvadesetak i vise godina. Da bi se zastitila Ada i priroda u njoj , potrebni su jeftini projekti od prirodnih materijala.
ACA
@Aleksandra, ako niste primetili to je samo skica. Tog mosta još uvek nema. Tako da nema šta da se sruši...
Nestor
@Aleksandra Bez uvrede, ali ako ste već došli u Beograd ko zna odakle, trebalo bi da se malo upoznate sa njegovom istorijom a ne da mlatite ko ,,Maksim po diviziji,,.
Gordana
Lepa ideja, sad treba ici do kraja sa studijom urbanisticke integracije...

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља