петак, 02.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 18.05.2020. у 12:38 Дејан Алексић

Уводе се бициклистичке улице

(Фото А. Васиљевић)

Град ће заједно са Владом Србије радити на томе да се грађанима омогући алтернативни превоз, да се уведе појам бициклистичке улице, а разговара се и о својеврсним субвенцијама за куповину домаћих бицикала, указао је заменик градоначелника Горан Весић. Једна од идеја је да се промени Закон о безбедности саобраћаја и уведе појам бициклистичке улице.

– Већ смо припремили неколико улица за ту намену па ће тако једна од њих бити и Улица кнегиње Зорке. Бициклисти ће имати предност у тим улицама и биће забрањено да буду претицани. Тражићемо, такође, да се у једносмерним улицама бициклистима омогући да возе двосмерно, што ће омогућити веће коришћење улицa за бициклисте – рекао је Весић.

Како је подсетио, два пута је у Београду био расписан тендер за бицикле, дефинисано је 150 станица са пет до десет бицикала, али се, нажалост, нико није јавио.

– У овом тренутку у Београду има око 103 километра бициклистичких стаза, а тренутно се ради 7,7 километара. То су стазе од Савског трга према Немањиној, као и према „Београду на води”, ради се кроз Вишњичку, Теодора Драјзера, Миријевски булевар и Булевар Михајла Пупина. У урбанистичким плановима које смо донели пре неколико година планирано је око 450 километара бициклистичких стаза, од чега 110 километара треба да буде завршено у наредне две и по године – додао је Весић.

Коментари11
b087f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milan Matić
Hoće li najzad da se na Banovom brdu naprave biciklističke staze. Požeškom ulicom bi moglo da se obeleže slično kao u Ruzveltovoj, a ostale strme ulice treba osmisliti.
Бранислав Станојловић
Пошто одрастох у следећој улици сигуран сам да је Зорина сувише узана за такве дивље експерименте.
Gliga
Nagrada onome ko vidi radnika gradskog zelenila u bilo kom delu grada van strogog centra : /
jovanovic
Gliga@ Ima ih na "donjem" Dorcolu uglavnom sa testerama seku drvorede. Nekad, je to bio strogi, strogi centar, ali vise nisam siguran.
Velosiped
O Zemunu ni reči, a tamo ima najviše uslova zbog širokih javnih površina ispred kuća. Puštaju da se tu svi šire, posebno investitori i uništavaju zelene površine zbog divljih parkinga. Bespravno betonitaju travnjake, a onda javno zemljište pretvore u parkinge i naplate uz cenu kvadrata. Ne možeš više prošetati od automobila.
Можда јуче
Заменик је као Луј. Бави се конфетама и украсним папирима а више од пола Београда има септичке јаме, улице у изохипсама (у граду не постоји километар здравог пута без крпежа и рупа), градски превоз дотакао дно дна, ђубре свуда...све у свему - лепа прича за дечицу у ове мајске дане.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља