среда, 08.07.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
субота, 30.05.2020. у 10:37

Градићемо и брзу пругу до Ниша, подижемо југ

(Фото Танјуг)

СТАРА ПАЗОВА – Председник Александар Вучић изјавио је данас да ће се градити и брза пруга од Београда до Ниша, како би се додатно подигао југ Србије.

Вучић је, током разговора са представницима кинеског извођача радова на изградњи дела брзе пруге Београд-Будимпешта, од Београда до Старе Пазове, рекао да је задовољан динамиком радова, преноси Танјуг.

Било би веома важно, истиче, да се поред још једне деонице на правцу ка Будимпешти, од Новог Сада до Суботице, изгради и брза пруга од Београда до Ниша, која би била за брзину до 200 километара на сат, а затим и од Ниша до Прешева, за брзину од 160 километара на сат.

Председник је додао да се већ разговара на ту тему са кинеским компанијама и руским железницама које граде део брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада.

„Онда бисмо имали целу линију брзе пруге од Суботице до Новог Сада, Београда и Ниша”, додао је Вучић.

Вучић је казао да је приметио по пријавама за поделу грађанима по 100 евра да у само шест округа, углавном на северу земље, живи 50 одсто становништва и да је зато важно да се подиже југ Србије.

 

Пруга Београд – Стара Пазова у саобраћају до краја марта

 

Пруга од Београда до Старе Пазове биће пуштена у саобраћај до краја марта наредне године, најављује председник Александар Вучић.

Он је обишао радове на тој прузи и рекао да ће бити завршени до краја године и да ће онда бити пуштен пробни саобраћај, како би пруга до 31. марта била у саобраћају.

Такође, каже да ће радови које изводе Руси од Старе Пазова до Новог Сада бити готови у августу 2021. године и да ће та пруга бити пуштена у саобраћај у септембру 2021. и да ће се тада ићи возом за пола сата од Београда до Новог Сада.

„Онда ћемо журити да завршимо последњу деоницу кроз Србију од Новог Сада до Суботице, што би могло да буде завршено 2024. године. Мађари ће своју деоницу завршити до краја 2024. године или до почетка 2025. године”, казао је Вучић.

Истакао је да ће до марта 2025. године моћи да се путује возом од Београда до Будимпеште за два сата и 40 минута, а затим одатле до Беча за још сат и 40 минута.

„То је важно је за наше односе, а повећаваће се и животни стандард грађана и проток робе”, истакао је Вучић.

Напоменуо је да се у Србији, поред пруге, граде тренутно и четири аутопута.

Коментари22
ac113
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

New deal
Лако је Американцима па покрену њу дил када им ниједна фабрика није поклоњена, изгорела, срушена нити је продала све машине. Банкротирали су због похлепне игре на Берзи. И чистач ципела је испред Рокфелерове банке саветовао директора које акције да купи. А ми смо као она жаба... Продато 22.000 фабрика, комбината... и одмах закатанчено. Па је сада ИПМ, који је радио за целу Југославију, срушио да би се изградио неки мол; Да би шетали? Путеви, пруге? Шта ће и ко ће ићи њима? А привреда у ауту.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
До Старе Пазове до краја марта 2021? То му дође као београдска приградска линија. А кад ће до Будимпеште?
Stevo
A da se ozbiljnije pozabavimo kanalizacijom, napustenim selima, smecem, materijalnim, socijanim i duhovnim smecem... a posle brze pruge, autoputeve, povezivanje istoka i zapada.... Malo, nekim redom. Sta ce mi Zepter sudje ako ni brasna nemam.
др Милан Лекић
Ауто-пут Београд - Вишеград - Гацко - Требиње - Дубровник (Требиње - Мостар) - Бар), и брза пруга Нови Сад - Београд - Бар су капитални инфраструктурни пројекти српског народа. Оријентација на правац Ниш - Приштина - Призрен - Драч је германски, великоалбански и НАТО приоритет. То би председник Србије морао знати. Враћање у српску Далмацију (624-1939), а не мигрантска трансверзала и излаз на албанску и црноморску обалу, мора, поново, постати - фиксни принцип српске спољне политике.
Zoran P.
Zaboravili ste povratak u Srpske Karpate.
Jovan Nikolic
Hoce te pruge i futuristicka obecanja dizanja Juga i Severa, Istoka i Zapada, obicno tako negde pred izbore.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља