Још није истекло месец дана откако је у Београду враћен редован јавни градски превоз, а у возилима се вратила стара слика – несносне гужве и гурање путника. О маскама, рукавицама, физичкој дистанци, мало ко више и да води рачуна упркос препорукама стручњака који и даље апелују на грађане да се заштите у превозу.
Све више људи се враћа на посао, а многима од оних који и не раде, јавни превоз је најјефтинија могућност па из тог разлога улазе у њега. Гужве обично указују да број возила не задовољава потребе путника, јер да их има довољно и да су им интервали полазака чешћи, не би ни било гурања у њима.
Откако је враћен редован превоз, на снази је званично летњи ред вожње, онај који се уобичајено примењује од краја јуна до 1. септембра. Тај ред вожње подразумева мање возила.
У међувремену, Секретаријат за јавни превоз, вероватно схвативши грешку, да тренутан број возила не задовољава потребе путника, у више наврата повећавао је број, пре свега, аутобуса. То је последњи пут учинио јуче, када је, како је саопштио, повећан број возила на линијама 23, 31, 33, 37, 48, 52, 53, 56, 58, 74, 493, 601, 610 и 704.
Од данас, како се додаје, због повећаног броја путника, биће појачана градска линија 88 са два додатна возила.
После свих досадашњих укључивања додатних возила превоз путника се обавља са 1.213 на градским линијама и 246 возила на приградским и локалним линијама, уверавају из секретаријата. Али, јасно је да то није довољно.
Гужве су и даље ипак уочљиве на многим линијама. Данима су од јутра до вечери крцати трамваји, али и многи аутобуси. Ни овај ред вожње, који је нити прави летњи, нити зимски, у претходних месец дана није помогао да се гужве избегну.
Превозници су предлагали да се макар до краја јуна врати зимски ред, али у граду очигледно о томе не размишљају, иако је очито да све више људи користи јавни превоз.