субота, 08.08.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 09.06.2020. у 10:50

За три евра дневно возом кроз целу Аустрију

Принтскрин Јутјуб

БЕЧ - Аустријска влада увешће идуће године годишњу карту од три евра дневно за цео јавни превоз, а то укључује и железницу у земљи, најавила је министарка инфраструктуре Леоноре Гевеслер.

Она је рекла да је обезбеђена потребна дотација у висини од 240 милиона евра.

Влада је, коалиционим споразумом, предвидела годишњу карту од једног евра дневно за коришћење јавног превоза у једној покрајини, за два евра у две и за три евра дневно у целој земљи.

У Бечу већ годинама, на основу одлуке градске и покрајинске владе, постоји годишња карта која кошта један евро дневно за коришћење градског превоза.

Према одлуци владе годишња карта за целу земљу коштаће тачно 1.095 евра, што је масивно појефтињење у односу на актуелну цену, јер само годишња карта Аустријске железнице ОеББ кошта за целу Аустрију за други разред скоро дупло, то јест 1.944 евра.

Истовремено Гевеслер је најавила и јасно повећање ноћних возова, због чега ће ОеББ за 500 милиона евра купити нове возове.

Влада жели ноћне возове на свим линијама у земљи од 2024.године, и субвенционисаће их са 10 милиона евра годишње.

Ове мере се доносе истовремено када је одлучено да се укину летови на краћим линијама, које су краће од 350 километара, а прва „жртва” те одлуке је лет из Беча за Салцбург, линију коју ће сада преузети железница, јавља Танјуг.

Коментари11
9dfb9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

vitabrevis
Da li je moguće, da negde u svetu postoje ovakvi vozovi? Čitave kompozicije, a NEOSLIKANE (ni spolja, a ni iz unutra)?
goran.s
Pa jos da imas vremena da se seckas od Beca do Bregenca, ihaj ! Sirotinja ne mrda iz svog "bezirka" a ovi bogati ne izlaze iz dzipova. Tako da , teorijski lepo zvuci, malcice je drukcije u praksi.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Радници и ђаци требају НЕКАКО да оду на посао и у школу. Није свакоме одредиште "преко пута".
goran
Imenjače, ne znam gde ti živiš i da li izlaziš iz svog "Bezirka", ali to tvoje "seckanje", kako ga zoveš, može da se iskoristi, a i iskoristi se, za rad. Samo, treba znati da se radi. Uostalom, koliko ti dugo treba automobilom do Bregenza, ako voziš po propisima i izbegneš gužve kode Linza, na primer? Gorivo, putarina, amortizacija, gubitak vremena u autu......
Божа
Имају ли слободну тржишну конкуренцији у том сектору? - Донели су и одлуку по којој најнижа цена авионске карте несме бити испод € 40,- .
Goran
Naravno da ima. Ima dosta regionalnih železničkih kompanija, a Westbahn ima nekoliko dnevnih linija od beča do Salzburga preko Linza, St. Pöltena.... Nije ovo Srbija.
Божа
Могућност инфекције је вероватно гратис.
Goran
Ma, važno je da vi znate kako izgleda u austrijskm vozovima. Naravno, u Srbiji i srpskim zamljama se ne možete zaraziti.... Eh, da mi je mozak takvih kao što ste vi.
Mrgud
Klasična politcka manipulacija. I do sada je godišnja karta za celu Austriju koštala 1000€. Ako si imao onu kao Vorteilscard odnosno člansku kartu železnica, koja je mogla da se dobije na razne načine. Punu cenu za godišnju kartu nije plaćao niko kome je ista trebala, a realno retki su takvi jer taj železnicki saobraćaj u Austriji funkcioniše odlično samo na zapadnoj trasi Budimpešta-Minhen odnosno Beč-Innsbruck. u svakom drugom pravcu železnica ne funkcioniše tj. kolima ili busom je puno bolje.
Goran
Mrgude, razvedri se malo. VorteilsCard košta 100 evra godišnje, godišnja karta SAMO za ÖBB košta skoro 2000 evra. Sada košta godišnja karta za SAV javni prevoz (bus, tramvaj, metro u Beču, brodovi u Salzburgu i Bregenzu, trajekti na Dunavu kod Klosterneuburga, Kremsa...). I, ne znam gde vi to putujete toliko železnicom pa je loš sistem, ali ja putujem poslovno po celoj Austriji skoro pa samo železnicom i svugde stignem bez problema i bez stresa. Naravno, ne zalazim u sela na sporenim trasama.
provariu
Majko božja, preslišaj se šta pišeš, zapadna trasa "Budimpešta-Minhen", nije tačno, a realno jeste tačno, ko može sve to da pohvata?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља