субота, 17.04.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
среда, 10.06.2020. у 13:15

Потписан уговор о градњи брзе саобраћајнице Иверак-Лајковац

(Фото Танјуг)

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије, ЈП „Путеви Србије” и компанија „Чајна Шандонг” потписали су данас комерцијални уговор вредан 158 милиона евра о пројектовању и изградњи брзе саобраћајнице од Иверка до Лајковца, којим ће Ваљево бити повезано са ауто-путем „Милош Велики” и регулација реке Колубаре.

Уговор су потписали министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије Зорана Михајловић, директор „Путева Србије” Зоран Дробњак и директором компаније „Чајна Шандонг” у Београду Џанг Ђанчао.

Потписивању је присуствовала је и амбасадорка Кине у Србији Чен Бо.

Укупна дужина деонице је 18,3 километара, а почетак радова планиран је за 17. јуни.

На траси ће се налазити 25 објеката, 2,5 километара мостова и једна петља, а део овог пројекта је и потпуно уређење реке Колубаре и водотокова, што ће спречити даља плављења овог дела Србије.

Финансијер пројекта је Влада Србије, инвеститор „Путеви Србије”, а радове ће изводити кинеска компанија „Чајна Шандонг”, у складу са државним споразумом Србије и Кине, преноси Бета.

Брза саобраћајница Иверак-Лајковац представља попречну везу у путној мрежи Србије и повезаће делове Босне и Херцеговине са ауто-путем „Милош Велики” и Коридором 10 и пројектована је за брзину до 100 километара на сат.

Коментари7
d4edd
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Петар
Како ми Срби волимо да пљујемо сами по себи. Вероватно смо зато и остали сами са собом. Па ко би волео да живи са непрекидним мрзитељима? После 40 или 50 година и после небројено изгинулих је изграђен пут до Чачка. Овде једини позитиван коментар има 2 препоруке а сваки негативан има преко 20 препорука. А нико се није сетио да помене неизмеран успех са пуштањем Милоша Великог. Тужно и жалосно.
Drobnjak
Gde su sad oni silni bageri kamioni ...nigde nikog vazno je da je slika pala pobedilo se na izborima a sad cao pricacemo za godinu dve opet o otvaranju radova
Bato
Pri izgradnji autoputa Miloš Veliki naglašeno je da će se iz Valjeva izgraditi pristupna saobraćajnica. U tekstu se navodi i dalja izgradnja ka BiH (odnosno Republici Srpskoj). Infrastrukturne veze sa našim mnogobrojnim narodom u RS su veoma loše. Nema sumnje da će se Miloš Veliki od Surčina spojiti i sa Novim Beogradom, jer su svi dosadašnji infrastrukturni planovi realizovani. Pre par dana probijen je i tunel na obilaznici oko Beograda. Treba voditi računa da je Beograd predimenzioniran grad.
miki
realno nemamo projekat nemamo gradjevinsku dozvolu nismo uradili eksproprijaciju ali znamo da to kosta 158 miliona eura i krecemo da radimo
Radoš
Zašto je onda odložena izgradnja deonice od Beograda do Surčina koja je po ugovoru sa Kinezima trebalo da počne u martu . Ovo je najopterećenija veza ulica ka Surčinu i kolone su po ceo dan . Proširenje Surčinske ulice nije moguće pa bi ova nova saobraćajnica svima olakšala život i putovanja avionom .
Ing. Gajić
Brže se stigne od Jakova do Preljine, nego od Karaburme do Jakova. Čija je to ideja da se Beograd tek na kraju poveže sa obilaznicom i koridorima. To nema veze sa strukom a ni sa logikom.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља