Компанија Јунајтед медија (United Media), у чијем су власништву и телевизије Н1 и Нова С, покреће нови информативни програм Њузмакс адрија (Newsmax Adriа) који ће до краја године постати посебан телевизијски канал са центрима у Србији, Босни и Херцеговини и Хрватској.
Како се наводи у саопштењу компаније, нови пројекат настаје у партнерству са америчком медијском империјом Њузмакс, чији је оснивач и директор новинар Кристофер Руди.
Гледаоци у Србији и БиХ први ће имати прилику да се упознају са програмом Њузмакс адрија кроз две емисије које ће се емитовати од 22. јуна – Преглед дана, који ће се приказивати на каналу Нова С у Србији, и Вечерњи дневник, који ће се емитовати на Нова БХ у БиХ.
Директор вести и програма Њузмакс адрија у Србији биће новинар Слободан Георгиев, а тиму су се придружили и доскорашња новинарка РТС-а Јелена Обућина и Горан Димитријевић са ТВ Прва.
„Почаствовани смо што нас је водећа медијска кућа из САД препознала као ексклузивног партнера за Балкан. Њузмакс адрија донеће нови приступ на медијску сцену региона, који ће бити фокусиран на појединца, на његов живот, добробит и благостање. Верујемо да ће грађани у будућем регионалном бренду препознати квалитет и поклонити нам своје поверење као што је то случај код становника САД где је Њузмакс ТВ проглашен за најбрже растући кабловски канал, присутан у чак 70 милиона домова”, изјавила је извршна директорка Јунајтед медије Александра Суботић.
Под окриљем Јунајтед медије послује више од 30 телевизија које емитују информативни, спортски, забавни, филмски и дечји програм. Компанија је од марта прошле године у већинском власништву БЦ партнерс, инвестиционог фонда са седиштем у Лондону.