петак, 14.08.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 02.07.2020. у 19:44

„Монтенегро ерлајнс” у озбиљним губицима

Фото ЕПА ЕФЕ - Б.П.

ПОДГОРИЦА - Црногорска авио компанија „Монтенегро ерлајнс” забележила је због обуставе авио саобраћаја озбиљне губитке и до 90 одсто, изјавио је извршни директор Властимир Ристић који додаје да за сада нема назнака када ће се обновити саобраћај са Београдом.

„Обустава авио саобраћаја причинила је озбиљне губитке у компанији и до 90 одсто, иако се у марту делимично радило. Било је и у априлу летова које је Влада платила”, рекао је он за Радио Црне Горе.

Ипак, како каже, недовољно да се не нагомилају губици.

За сада је одгођена примена Закона о улагању и консолидацији црногорског националног авиопревозника, који је предвидео улагање државе од 155 милиона за шест година, преноси РТЦГ.

Ристић се нада да ће, како каже, закон брзо применити и да ће тај новац санирати обавеза за порезе и доприносе, али и дуг према Аеродромима Црне Горе.

„Кад се то двоје сабере то је 60 милиона. И то је велики део пакета који је уграђен у тај закон. Међутим, кључно је да ће тај новац завршити у рукама државног предузећа и у буџет”, навео је Ристић, преноси Танјуг.

И даље је на снази забрана слетања авиона Монтенегро Ерлајнса на београдски аеродром. Комуникације има и са Аеродромом Никола Тесла и са Ер Србијом, али напомиње Ристић, конкретног договора још нема.

„Не можемо трчати пред руду, морамо бити стрпљиви, морамо сачекати да се епидемиолошка ситуација стабилизује и да онда кренемо са саобраћајем. Жељно га ишчекујемо, јер је то најзначајнија регоионална линија и за нас и за Ер Србија”, рекао је Ристић.

За сада, додаје, летови, а успостављени су са Љубљаном, Бечом, Франкфуртом, Минхеном, Копенхагеном, нису профитабилни.

 

Коментари9
1836f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milosav
A da raspisemo samodoprinos pa da usmerimo sredstva u montenegrinsku aviokompaniju, kao posle zemljotresa 1979..?
zoran
Imaju svoj menadžment, imaju Vladu, svi su živi i zdravi pa neka sagledaju stanje, procene mogućnosti i donesu odluke - kao i svi ostali.
Budimir
Kazu da im je najunosnija "medjunarodna" linija : Podgorica - Pristina ?
Trifun
Jedine profitabilne aviolinije,Montenegro erlajns je imao sa Beogradom( Tivat i Podgorica), zahvaljujuci nasledjenom monopolu i dogovoru sa JAT/Er Srbija..Monopol tolerise EU,kada je u korist njihovih politickih favorita..Saglasno proklamovanom EU ciju:Slobodno trziste i konkurencija,aviolinije iz Srbije za Montenegro treba otvoriti i prepustiti slobodnoj konkurenciji drugima..Er Srbija ce to preziveti,ali Montenegro erlajns nece..Srbija nema ekonomski interes da stiti nasledjeni monopol..
Muradin Rebronja
Mudre turističke zemlje dotiraju svoju avio kompaniju koja dovodi turiste. To nije trošak nego investicija. A jednom kada dođu, moraju da potroše onoliko koliko imaju i koliko su planirali. Crna Gora je slična Dubrovniku. Oni na EU, Rusiju...zavise od turista koji dolaze avionima. Istra, i sever Hrvatske mogu da računaju na one sa automobilima i autobusima. Crna Gora na goste iz Srboje, B i H... sa kolima, autobusima, vozom...
Plava Ptica
Vidim "Air Serbia' cvetaju ruze,samo deluju nekako uvele!Salu na stranu,sve avio com. trpe gubitke zbog covid!Ne znam zasto se "Politika" bavi stranom avio com. dok o domacoj-cuti?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља