четвртак, 06.08.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 14.07.2020. у 12:06

Фејсбук разматра забрану политичког оглашавања уочи избора

(Фото EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO)

Компанија Фејсбук разматра да забрани политичко оглашавање на својој друштвеној мрежи уочи избора за председника САД у новембру, тврде људи упућени са приликама у тој компанију, преноси Ројтерс.

Како је наведено, о усвајању одлуке о забрани политичког оглашавања још се само дискутује, рекли су људи који су тражили да не буду именовани.

„Забрана политичког оглашавања би могла допринети заустављању ширења лажних вести који се односе на изборе, са једне стране, док са друге стране постоји забринутост да би забрана политичког оглашавања на Фејсбуку оштетила компанију, а истовремено би ограничила способност кандидатима за реаговање на широко распрострањене вести и нове информације”, преноси агенција.

Указује се да би то била велика промена за Фејсбук, који се до сада држао политике непроверавања чињеница изнетих од стране политичара или током њихове кампање, преноси Танјуг.

Фејсбук представља важну платформу за политичаре, посебно у време када многи људи остају код куће, а класичне кампање и окупљања представљају потенцијални ризик за здравље због пандемије ковид-19.

Један од бивших директора Фејсбука Алекса Стамос, оценио је да би забрана политичког оглашавања на тој друштвеној мрежи уочи избора у САД могла бити корисна за актуелног председника Доналда Трампа.

„Елиминисање политичког оглашавања на мрежама ће имати корист само за оне које имају новац и могућност за медијско рекламирање”, навео је Стамос на свом твитер налогу и додао „На кога то личи?”.

Представници демократа и Роб Флаерти, директор за дигиталну кампању председничког кандидата Џозефа Бајдена, критиковали су идеју о привременој забрани за политичко оглашавање на Фејсбуку.

Како је казао, то није довољно и право решење за борбу против лажних вести.

Политичко оглашавање чини врло мали део пословања компаније Фејсбук.

У претходних 90 дана Трамп и Бајден су потрошили укупно 29,2 милиона долара на оглашавање на друштвеним мрежама, док је Фејсбук у последњем кварталу остварио промет већи од 17 милијарде долара.

Коментари0
39004
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља