субота, 26.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 17.07.2020. у 10:06

На продају етно село Коштунићи

(Фото Саша Савовић)

КОШТУНИЋИ – Фирма „Анђелија Мишић” у стечају која у својој имовини има од етно куће и ресторана, преко хотела у изградњи, до фудбалског игралишта у месту Коштунићи, понуђена је на продају, објавио је стечајни управник.

Процењена вредност фирме која има 13 објеката на више од 10.000 квадратних метара и 100.000 квадратних метара земље је 186,5 милиона динара, преноси Танјуг.

Међу објектима су и кошаркашки терен, базен у изградњи, летња позорница, 30 вајата за гостовање, вила „Сувоборка” и ресторан „Равна гора”.

Ова фирма се продаје непосредном погодбом уз јавно прикупљање понуда.

Непосредна погодба за фирму „Анђелија Мишић” заказана је за 14. август.

Коментари21
02655
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

dd
Etno turizam postaje sve popularniji u srbiji, pogotovu što ne može da se putuje van granica zemlje. Neverovatno je da neko propradne u tom poslu. Nikada ne idem na takva mesta jer ne mogu da podnesem ta upeglana, urbanizovana i ušminkana etno sela sa njihovim prirodnim gibanicama od kupovnih kora, marmeladama iz supermarketa sa prelepljenim etiketama i cenama kao da smo u Hajtu. Čast izuzecima, ali domaćini su nanjušili dobru kintu i stvorili iluziju seoskog života kakav u Srbiji ne postoji.
Muradin Rebronja
Četiri od pet glavnh fizioloških potreb, vazduh, voda, hrana i krov nad glavom pružaju etno sela. Peta, odeca i obuca se donosi sa sobom. Krov nad glavom, soba, treba da omoguci miran, udoban, dug i dubok san. Ovde je hrana ključna i tu treba da radimo mi ugostitelji. Hrana mora da bude bezbedna i zdrava za jelo, bez holesterola i trans masnoca životinjskog porekla, korektno nutricijski izbalansirana. To je ta buducnost turizma, ne "samo" Srbije, u funkciji lečenja od prekomerne gojaznosti.
Саша Микић
@Sanja Zafirovic Као и сви производи и туристичке услуге морају да привуку госте у почетку нижом ценом да би касније повећањем броја гостију и цене могле да иду на горе. Код нас изгледа да нема ни адекватне рекламе, ни адекватне путне и транспортне повезаности. Како неко ко је без аутомобила да стигне до неког етно села до којег је најближа аутобуска или железничка станица километрима далеко? И на крају изгледа да сви који уложе у туризам желе да врате уложено одмах прве године и још да зараде.
Божа
Глумица Ким Бејсинђер је по савету инвеститора купила једно месташце у САД-у, па је потом нешто касније банкротирала.
Милош Лазић
Ако је вест тачна, у шта сумњам јер нису побројани сви садржаји а цена је бар десетак пута нижа од реалне, онда је то крај српског етно туризма. Уз то, Коштунићи су једино село у које се млади враћају, нема незапослених нити беспослених, етно село има сопствену производњу органске хране, вештачко језеро на Чемерници као најлепшу планинску плажу, четири музеја... чак и зоолошки врт за најмлађе. Такав рај се не продаје!
Miroslav
Nisi dobro obavešten. Šta sve pripada "anđeliji" a šta generalu. Čekoviću. Proizvodnja i hladnjača nisu od "anđelije" već od "jutre". Teško će i za tu siću da prodaju kompleks.
Саша Микић
Једно од питања, које поставља просечан туриста из Србије, је и колико кошта смештај. Ако за седам дана боравка, у етно селу било где у Србији или у неком другом туристички значајном месту, треба одвојити више новца него за седам дана боравка на грчком мору, све заједно са превозом, онда је сигурно за шта ће се просечни туриста одлучити. Моје лично мишљење је да су туристичке услуге код нас превише скупе у односу на друге дестинације, а волео бих да грешим.
Darko
Cini mi se da smo previse zluradi kada se pojavi nekakva prica o Srbiji. Svakako da jos dosta toga treba da se uradi. Priroda je vrlo lepa-tipicni sumadijski pejzaz, sumovit, ne peterano ravan a ni brdovit , sa dosta potoka i recica.Projekat je simpaticno zamisljen-mozda malo vise sadrzaja, manifestacija uradjenih oslanjanjem na nasu tradiciju(jer to jedino ima smisla na ovakvom mestu-nikako zlatiborska varijanta turizma). Nije Srbija zasluzila da joj se stalno podsmevamo.Imamo samo nju.
Sanja Zafirovic
Postovani, Uporedjujete Grcku I Srbiju a to se ne uporedjuje. Broj turista koji letuje u Srbiji I Grckoj za vreme normalnog stanja je nemerljiv. Kada bi mi imali u martu 50% rasprodatu sezonu I avansno uplacen novac za ulaganje kao sto Grci dobijaju od agencija,gosti bi imali sadrzajniji odmor,veci komfor a mi vlasnici bismo imali sigurnost I ekonomsku opravdanost cene prozivoda. Ovako broj turista i ukupna zarada diktiraju I cenu usluge I sadrzaja.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља