уторак, 20.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 21.07.2020. у 13:13

Нови споразум – корак ближе градњи метроа

(Фотографије Танјуг/Кабинет потпредседнице владе/Зоран Петровић)

Потписивање уговора о изради студије изводљивости корак је ближе изградњи београдског метроа, која ће почети крајем следеће године, изјавио је заменик градоначелника Београд Горан Весић.

Весић је данас у Влади Србије присуствовао потписивању комерцијалног уговора за изградњу београдског метроа, саопштио је Беоинфо.

Уговор су потписали генерални директор компаније „Ежис” Оливер Боварт, директор ЈКП „Београдски метро и воз” Станко Кантар и градски секретар за јавни превоз Јовица Васиљевић.

„Сада корак по корак долазимо до жељеног циља, а то је да крајем наредне године почне изградња београдског метроа. Знам да многим грађанима то изгледа као научна фантастика јер на метро чекају дуго, али то ће се догодити”, рекао је он.

Захвалио је председнику Александру Вучићу без чијег залагања се, како је навео, не би дошло у ситуацију да може да се гради метро.

„Реч је о националном пројекту који не може да се финансира само из градског буџета”, рекао је он и додао да захваљује и потпредседници Владе Зорани Михајловић која води радну групу.

Он се захвалио и председнику Француске Емануелу Макрону што је на свој начин стао иза пројекта пројекта метроа као и компанији „Ежис”.

Град Београд, како је нагласио, између септембра и октобра ове године чека усвајање плана генералне регулације шинских система, а затим усвајање плана детаљне регулације Макишког поља како би до краја 2021. године кренула прва фаза изградње метроа.

„Београдски метро ће на прве две линије имати 43 станице и сваку од тих станица пројектоваће посебна група домаћих архитеката јер желимо да пружимо шансу нашим архитектима и тако им помогнемо да оставе трајни печат у свом граду, а уједно и да стекну искуство”, рекао је он.

Потписивању уговора присуствовали су амбасадор Француске Жан - Луј Фалкони и потпредседница Владе Србије Зорана Михајловић, преноси Танјуг.

Коментари6
3c98b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Neva
EGIS je velika francuska kompanija za planiranje i nadzor razlicitih projekata. Sa 14 400 zaposlenih,
VesaD
.svaki beogradjanin da izdvoji po 20 hiljada evra..i eto svi siti
Dr Slobodan Devic
Jedini problem koji ja vidim je da je projekt dat onima koji su nas 1999-te bombardovali. Izgleda da smo mi zaista mazohisticki narod???? Trebalo je dati Kinezima, oni su nam tokom NATO bombardovanja pomagali. Ali ...
JJ
Znaci po vama, treba da prekinemo svaki kontakt sa zemljama koje su nas bombardovale??? Ne samo vi, ljudi stalno nesto kritikuju... nista nije dobro. Budite onda vi licno na vlasti da vidite kako je lako sve srediti.
Миодраг Стојковић
Објавите мој коментар иако је небитан , овај народ све хирове це да позлати .
Миодраг Стојковић
А транваји ће и даље да се њишу по не равним шинама и да дижу буку гвозденим точковима . Метро није привилегија и нужност већ чист ХИР у овом тренутку. Много граду треба ситних измена и поправки да би био лепши , у вредности метроа.Али метро улази у историју ,то је ПОЕНТА. САНУ и даље спава.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља