понедељак, 19.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 27.07.2020. у 20:12

Две девојчице откриле астероид који иде ка Земљи

(Фото Твитер)

АХМЕДАБАД- Две тинејџерке из Индије откриле, су уз помоћ слика са телескопа Универзитета на Хавајима, астероид који иде ка Земљи, саопштио је индијски институт за свемирско образовање.

Астероид се тренутно налази близу Марса и очекује се да ће његова орбита проћи Земљу за око милион година, саопштио је „Спејс Индија”, приватни институт на којем су две 14-тогодишње девојке пролазиле обуку, преноси Ројтерс.

„Радујем се што ћемо добити шансу да именујемо астероид”, рекла је Ваидехи Векарија, која је додала да жели да постане астронаут када порасте.

Астероид, који се тренутно зове HLV2514, може бити званично „крштен” тек након што НАСА потврди орбиту, изјавила је портпаролка „Индије Спејс”, преноси Танјуг.

Астероиди и комете представљају потенцијалну опасност за Земљу, а научници их откривају хиљаде сваке године.

У 2013. години астероид тежи од Ајфеловог торња експлодирао је изнад централне Русије, када је више од 1.000 људи задобило повреде од удара.

091db

bane
A ko je napravio teleskop, satelit .... svi otkrivaju, slikaju, a bez tih sprava mogli bi samo da se slikaju na zemlji.
santa
Brus Wilis nece biti tu za milion godina da nas spase od te posasti.
Boris
Oчекује се да ће његова орбита проћи Земљу за око милион година... wooooooow kakvo vazno otkrice. Ovo ce krucijalno promeniti zivot na Zemlji, sve ce od sada biti mnogo mnogo i mnogo bolje.
Иван Грозни
Чему толика злоба? Какво год да је откриће, оно увећава наша знања о огромном свемиру. Сутра ће ове две девојке да открију нешто много значајније. Свака им част. Баве се науком и у раној младости имају за собом неко откриће.