МАДРИД – Шпански фудбалски великан Реал Мадрид је највреднији фудбалски бренд на свету у 2020. години, показује студија консултантске куће „Бренд фајненс”.
Ова компанија спровела је студију у којој је рангирала клубове на основу вредности свог бренда, а „краљевски клуб” и ове године остао је на челној позицији са 1,419 милијарди евра, упркос томе што му је вредност због пандемије коронависурса опала за 13,8 одсто, преноси Танјуг.
На другом месту је Барселона са 1,43 милијарди европских новчаница, која је у овој години имала раст вредности од 1,4 одсто.
У прва три је и енглески Манчестер Јунајтед (1,314 милијарди евра), који је имао губитак од 10,7 процената.
Следи га Ливерпул на четвртој позицији (1,262 милијарде евра), а међу првих 10 највреднијих клубова света су Манчестер Сити, Бајерн, Пари Сен Жермен, Челси, Тотенхем и Арсенал.