недеља, 20.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 10.08.2020. у 17:02

Одлука о постављању шина од Славије до Калемегдана још није донета

Да ли ће трамваји прелазити преко Трга Републике (Фото Танјуг)

Када буде готово идејно решење за проширење пешачке зоне Кнез Михаилове, биће донета одлука да ли ће бити уведена трамвајска линија и постављене шине на потезу од Славије до Калемегдана, речено је данас Танјугу у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу града Београда.

„Ова одлука зависи од многих других предуслова, као што су саобраћајни, археолошки и финансијски”, кажу у Дирекцији.

Дирекција је расписала конкурс за израду техничке документације за проширење пешачке зоне Кнез Михаилове, а предмет је израда идејног решења, идејног пројекта и пројекта за извођење, са планом превентивних мера за проширење пешачке зоне.

То обухвата уређење Васине и Узун Миркове улице, дела Улице краља Петра и Академског трга.

Рок за израду документације је 290 дана од тренутка увођења извођача у посао, преноси Танјуг.

 

Коментари12
c0138
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Slobodan
Hvala Politici za prethodni članak. Da ga nije bilo, ne bi bilo ni ove, neverovatno brze, reakcije Direkcije za građevinsko zemljište. Bio bi red da isto tako munjevito obaveste i gradske čelnike, koji odavno već pričaju o tim šinama. Nisu nam potrebne, imamo trolejbus, ekološki je, postoji infrastruktura, neće biti raskopavanja ulica po ko zn koji put.
Marko
Zasto vlast mrzi trole? To je ekoloski prevoz, znatno brzi i fleksibilniji od tramvaja!
Retro prevoz ali i buduće gužve
Zašto Beograd hoće da liči na Zagreb ( s tom razlikom što na njihovom glavnom Trgu ima prilične širine a na našem na tek osvojenoj širini hoće da se napravi i tramvajski zaokret ka Kalemegdanu?), Od u BG,retke dovoljno široke glavne ulice napraviće se usporeno mesto sa tramvajem u glavnoj ulozi. Sve poprečne ulice će morati da ga tako usporenog propuštaju .To nisu male uličice kao u sarajevskoj Baščaršiji i oko nje ali će efekti usporenja-biti isti?
Sledi krkljanac kod "Londona "
Glavna ulica postaje Savska? To ne bi bio nikakav ptroblem da nije"Mitićeve rupe "na Slaviji , parkinga preko puta nje umesto neizgrađene zgrade "Beobanke ad" i vizuelne mešavine visokih (usamljenih ) i niskih zgrada (restoran"Mc Donalds"). Na ulasku iz Nemanjie ka Trgu,lepa fontana se i ne vidi zaklonjena visoko - uzdignutom betoniranom ravni .Tu bi sada trebao da dođe i tramvaj ne i podzemni prelazi.Bez pogleda u pravcu centra niti metroa ili tunela ispod te ulice.
Anđelka
To je dobro rešenje. Ali treba i od Đerma,pravnog fakulteta,Skupštine,Trg Nikole Pašića,terazije,Pozorište,Kalemegdan pa Ušće,Zemun. Treba tramvaj i od Ade,Betin Hala, pa ispod kalemegdana na Dorćol pa dalje do Pančevačkog mosta; treba tramvaj od Bloka 45 i Bloka 70 sve do Lida.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља