уторак, 22.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 14.09.2020. у 12:11 Б. Х.

Проширење мреже бициклистичких стаза

(Фото Д. Јевремовић)

Градоначелник Београда Зоран Радојичић најавио је да се приводи крају изградња три нове бициклистичке деонице у граду. Прва деоница је дуга 650 метара и њоме је спојен Булевар Михајла Пупина и Милентија Поповића, чиме се повезује богата бициклистичка мрежа у Новом Београду са центром града.

– Ово је пример доброг планирања уз уважавање сугестија грађана. На овом пројекту раде заједно Дирекција за грађевинско земљиште и Секретаријат за саобраћај, а вредност радова је око седам милиона динара. Послови на овој деоници су при крају, тренутно се ради на исцртавању сигнализације јер је веома важно да стазе буду безбедне – навео је градоначелник.

Осим ове, Београд добија још две бициклистичке стазе. Прва је у Немањиној, која ће шире гледано повезати правце са Аутокоманде ка „Београду на води”, укупне дужине око 900 метара, а на овој потоњој локацији већ функционише стаза у Булевару Вудроа Вилсона, дуга 800 метара. Све су то мали делови који повезују сто километара укупне мреже у главном граду, казао је Радојичић.

– Мале стазе повезују мрежу и чине је функционалнијом. Циљ нам је да до 2025. године имамо још 212 километара бициклистичких стаза – рекао је Радојичић, а пренео Беоинфо.

Коментари8
24e84
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ognjen
A Patrijarha Pavla? Ima trake, nema trake?
Milan
Ako je reč o bezbednosti, zašto se ne postavi ležeći policajac na skretanju sa Brankovog mosta pre pešačkog prelaza ka ulici Gavrila Principa. Kako nema semafora vozači motornih vozila jure i ne daju prednost pešacima i biciklistima. Zašto još nije uvek osvetljena nova staza koja ispod Brankovog mosta ide kroz Park Diane Budisavljević? Staza u Nemanjinoj će verovatno ličiti na onu u Ruzveltovoj koja je preuska i ide po trotoaru gde nema mesta ni za pešake.
darkovozd
Dosta ležećih policajaca ia sad ih ima previše. Ležeći policajci povećavaju zagadjenje i buku. Kamere su mnogo efikasnije.
Milan Matić
U Nemanjinoj ima sasvim dosta mesta za biciklističku stazu na trotoaru, koji je vrlo širok. Mnogo je važno da se i na Banovom brdu napravi biciklistička staza Požeškom ulicom, slično kao u Ruzveltovoj i da se nekako poveže sa stazom pored Save. Iako izgleda čudno, na Banovom brdu ima jako mnogo bicikala.
Milan
Lepo je što se grade nove biciklističke staze, tačnije delovi koji još uvek nisu povezani u mrežu: Na Novom Beogradu je najviše izgrađeno, ali ne baš i kvalitetno. Neke greške još uvek nisu ispravljene. I dalje nisu svuda spušteni ivičnjaci, a nisu uklonjeni ni oni šašavi žuto-crni gelenderi. Sve je to kao radi bezbednosti biciklista. Ali praksa se nastavlja, pa radnici Beograd puta i dalje postavljaju te ivičnjake. Biciklisti stalno negoduju zbog toga.
Слика добро илуструје
Нажалост, није овде реч о добром планирању и о уважавању сугестија грађана. Нека Град уради истраживање колико грађана свакодневно или барем два пута недељно користи бицикл ради одласка на посао или обављања неког посла (набавке на пијаци или у супермаркету, или слично), а колики је број бицикала које грађани терају ради терања моде (наводно здравог, спортског живота), пунећи при томе касе трговаца спортских бицикала и бициклистичке опреме. Београд никад није био бициклистички град, нити ће бити
ljubodrag
Gospodo gradski rukovodioci, bolje nemojte više otvarati biciklističke staze, na delu trotoara za pešake. Time veoma ozbiljno ugrožavate našu bezbednost. Kretanje trotoarom je skroz nesigurno, pogotovu što broj trotineta, koji idu velikom brzinom i kreću se kao duh, svakim danom sve veći. Pre više decenija sam bio u Ljubljani i video kako su Slovenci rešili pitanje staza za bicikle i mopede. One su bile zasebno odvojene i bile su između trotoara i kolovoza. Šta mislite da i vi uradite tako?
Mika
da, da, da Biciklisticka staza ne moze da bude pesacka staza sa nacrtanim znakom za bicikl. Uzimajte prostor od automobila ne od pesaka...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља