субота, 24.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 24.09.2020. у 12:43 Дејан Алексић

„Београд пут” шири Улицу Драгослава Срејовића

Улица Драгослава Срејовића од Богословије до Волгине треба да добије четири коловозне траке. – У конзорцијуму који је добио посао вредан око 194.600.000 динара нето налазе се и „Цестра”, „Рас инжењеринг”, „Реса градња”, „ДЦ Енергокоп” и Саобраћајни институт ЦИП
(Фото М. Ћурчић)

За ширење Улице Драгослава Срејовића, од Богословије до Волгине, биће дефинитивно задужен конзорцијум у коме су „Београд пут”, „Рас инжењеринг, „Цестра”, „Реса градња”, „ДЦ Енергокоп” и Саобраћајни институт ЦИП. Како стоји на порталу јавних набавки, уговорена вредност радова је око 194.600.000 динара нето и она је нижа за око 64.000.000 динара без ПДВ-а коју је дала друга група понуђача у којој је између осталих и „Штрабаг”.

Група понуђача са којом је град закључио уговор прво би требало да изради техничку документацију, а после тога и да прионе на радове на терену.

– Предмет техничке документације је израда идејног решења за потребе прибављања локацијских услова, пројекта за грађевинску дозволу и пројекта за извођење радова са припадајућим елаборатима. Предмет пројекта саобраћајних површина је деоница Улице Драгослава Срејовића, дужине око 800 метара, од кружне раскрснице Богословија до раскрснице са Волгином. Обавеза добављача је да изгради саобраћајни профил са по две саобраћајне траке по смеру и обостраним тротоарима и у једном делу са ивичним зеленим појасом са једне стране улице – указују у Дирекцији за грађевинско земљиште за наш лист.

Извођач ће имати по 180 дана за оба ова дела добијеног задатка и то од тренутка када буде уведен у посао.

– У току је прибављање банкарских гаранција и полиса осигурања, после чега ће добављач бити уведен у посао – додају у Дирекцији.

Према ранијим најавама из града, очекује се да конкретни радови почну на пролеће 2021.

Када је реч о паркинг местима, како смо раније писали, у делу улице који ће се проширивати паркирање у профилу саобраћајнице није планирано. План је да се питање паркирања реши тако што ће власници четвороточкаша користити паркинг места у улицама у непосредној околини Драгослава Срејовића. Тако ће функцију, због проширења улице, изгубити и паркинг простор испред „Београд-пута”.

У тендеру је наглашено и да пројектом треба предвидети задржавање свих аутобуских стајалишта, као и да треба да се пројектују и раскрснице са Генерала Арачића, Милице Јанковић и Маријане Грегоран.

– Улица Драгослава Срејовића категорисана је у мрежи постојећег стања као улица првог реда. Ова саобраћајница има важну улогу у повезивању насеља Миријево са ужом централном зоном града. Уједно је и најкраћа веза Миријева са централним градским подручјем, као и веза са примарном уличном мрежом града. Од великог је значаја за вођење јавног градског саобраћаја – наводе у Дирекцији.

„Рас” задужен за Саве Машковића и БорскуУ наредном периоду „Рас инжењеринг” имаће пуне руке посла на инфраструктурним градским градилиштима. Осим у оквиру конзорцијума који ће реконструисати Драгослава Срејовића, ова фирма је и у групама понуђача које ће обнављати и ширити Саве Машковића и Црнотравску, као и потез Борска – петља „Ласта”. „Рас инжењеринг” већ дуже изводи радове на Савском тргу.

За деоницу Борска – петља „Ласта”, као и за Драгослава Срејовића, другу понуду је такође дао „Штрабаг”.

Сви наведени потези, како је најављено, после ових радова имаће по четири саобраћајне траке, а овом списку придружиће се и Булевар патријарха Павла. Овај булевар тренутно се реконструише на потезу од Пере Велимировића до Кошутњака, а од следећег пролећа ове траке ће се, како су најавили градски оци, радити и од Кошутњака до Моста на Ади.

Коментари4
4cee2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

NeshKO
Svaka čast! Najveće gužve ujutru i jesu od Volgine do Bogoslovije. Međutim, treba produžiti po četiri trake skroz do Mirijeva. Takođe, Višnjička i Karaburma bi se preporodili kada bi Marjane Gregoran, posle ovog proširenja, bila dvosmerna ka Volginoj.
Ivan
Razlog prosirenja jeste zemljiste na kome se nalaze BP, Vodovod I deo VMC. Novo stambeno naselje i ulazak u sumu Zvezdare. Dalje od Volgine se ne ide zbog najveceg klizista na teritoriji grada. Buduci stanovi bi bili preskupi uz njegovu sanaciju.
Karaburac
Od Bogoslovije do Volgine ima ravno 700 metara i time se ništa bitno ne dobija. Problem je od Volgine do Mirijeva. Kada bi se tu napravile četiri trake smanjio bi se pritisak na Mite Ružića koja je usko grlo i danju i noću i Višnjičku koja to postaje sve više. Problem je i Marijane Gregoran koja je široka a jednosmena od Vojvode Micka do Dragoslava Srejovića. Ali tako je kad grad preuređuju oni koji ga ne razumeju i gradi se samo da bi ministri sekli vrpce.
решење су тунели
Време је да се градски планери са школом сете 3Д геометрије и да тунелима повезују градске артерије!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља