субота, 28.11.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 06.10.2020. у 12:32

Ако ЕУ не прихвати, пругу Београд–Ниш градимо са Кинезима

(Фото Пиксабеј)

Председник Србије Александар Вучић изјавио је данас да је Србија од ЕУ тражила 50 одсто гранта за изградњу брзе пруге Београд - Ниш и истакао да ћемо, ако они не прихвате, ту пругу градити са кинеским ЦРБЦ.

Након потписивања Уговора за изградњу Фрушкогорског коридора са кинеским партнером, Вучић је рекао да је та команија дала добру понуду за изградњу брзе пруге од Београда до Ниша, преноси Танјуг.

Истакао је да је вредност те инвестиције две милијарде евра, а да би брза пруга ишла брзином 200 километара на сат.

Председник је истакао да би се од Београда до Ниша стизало за сат и 15 минута.

Коментари45
96d4b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Millax
Sedim za vreme rucka (pre Korone) sa kolegom iz Kine. Pricamo o raznim stvarima, u jednom trenutku pita on "Kako je sada u Srbiji"? Kazem zemlja se razvija, Kina nam gradi brzu prugu. Da li neko to kontrolise upita on vrlo ozbiljno; ne znam rekoh. Nista od tih tehnologija brzih vozova nije razvijeno u Kini. U drigim oblastima high-tech je slicno, uglavnom sve se "pozajmljuje". Svi proizvodjaci automobila na svetu znaju kako napraviti automobil ali nemacki su najbolji; preciznost izrade je kljuc
Сима
Зато су немци и познати по свемирској технологији , васионским бродовима , ракетама , лету у космос , авионима ... Како да не Немци знају како упакују производ и продају га неукима , поготову балканцима ... А ови да праве хвалоспеве о прецизности да не би прочали о колонизацији
katarina
iz privatnih razloga sam se potrudila da na sajtu ministarstva saobracaja pogledam plan za ovu prugu. brzina kojom se barata da ce biti u upotrebi na ovoj deonici je 150km/h. sve drugo je politicki marketing.
milivoj
Kad ce doci na red povezivanje gradova zeleznicom na severu Srbije: Vrsac - Sombor-KIKINDA - NOVI Sad --Backa Palanka i druge veze Sad , jer kako se vidi grade se veze zeleznicom samo juznood severnog dela ,a severa n e m a vezanog za jug Srbije Z A S T O ......Ministarstvo saobracaja i Vi gospodine Vucicu .
Ljubitelj voza
Samo zemlje velike površine sa ogromnim ravnicama mogu graditi izuzetno brze vozove. Danas je standardna brzina voza 200-220 km/h. U Francuskoji TGV i Nemačkoj ICE i Japanu Shinkansen, saobraćaju 320 km/h, Španiji Simens 350 km/h, a najbrži voz Evrope je u Italiji Alstom 360 km/h. Kina je ispred Evrope, tamo saobraćaju vozovi CRH brzinom od 380 km/h, a voz magnetske levitacije Transrapid Shanghai 430 km/h. Do sada je najbrži voz, na test vožnji 2007 god u F. postigao brzinu od 574,8 km/h.
Beogradjanin - Schwabenländle
Користим немачки ICE воз најмање 4-5 пута у недељи на разним релацијама, најбржа је Келн-Франкфурт на Мајни, и до 330 км/h. Иначе Немци су одлучили да нешто смање највећу брзину, јер се добијено време губи на кочењу воза приликом брзине већој од 300 км/х. Иначе кинески трансрапид је немачки изум продат Кини, и пруга је дугачка само око 32 км, иде само до Пудонга. Ове године је требало да започне изградња релације од 1000 км, само изгледа да одустају. FR и JPN су водећи.
Stari realista
Neverovatno koliko komentatora smatra sebe kompetentnim u vezi ove teme. Uglavnom se kod vecine svodi sve na emotivna prepucavanja, ISTOK-ZAPAD, bez stvarnog poznavanja relevantnih cinjenica.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља