петак, 04.12.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 13.10.2020. у 18:00 Далиборка Мучибабић

Мостом преко Радничке улице тек првог децембра

Корона успорила радове – следи постављање ограде, панорамских лифтова и степенишних силаза, расвете… Прелаз који ће повезати „Ада шопинг мол” са Чукаричким рукавцем и Адом Циганлијом
(Фото: Небојша Марјановић)

Уместо да је већ проходан, пешачки мост који ће повезати „Ада шопинг мол” са Чукаричким рукавцем и Адом Циганлијом биће завршен тек 1. децембра. То је нови рок предвиђен анексом уговора између компаније „ГТЦ Србија”, која је саградила и у мају 2019. отворила први шопинг мол на Чукарици, и фирме „Баувесен”, извођача радова. Кашњење од три месеца Пеђа Петронијевић, директор „ГТЦ Србија”, која је граду донирала пасарелу од 100 метара вредну 1,1 милион евра без ПДВ-а, правда короном.

̶  Она је успорила радове. Конструкција је премостила Паштровићеву и Радничку улицу и више неће бити заустављања саобраћаја у том делу града због градње пасареле. Следи постављање ограде, панорамских лифтова и степенишних силаза, расвете... − истиче Петронијевић.

Градња моста најављена је 2017. године, када је постављен камен темељац за „Ада мол”. Тим мостом ће пешаци и бициклисти директно прелазити са једне на другу страну Радничке улице и моћи ће право да уђу односно изађу из „Ада мола”. Радови су почели у мају ове године и „Баувесен” је имао 120 дана да заврши пројекат. Да ли је само пандемија вируса корона једини разлог за кашњење овог пројекта и да ли ће до 1. децембра он бити окончан, јуче нисмо добили одговоре из „Баувесена”.

Идеја о пешачкој пасарели која би повезала Чукаричку падину са Адом Циганлијом није од јуче нити је патент приватног инвеститора којем јесте пошло за руком да је и сагради.

Град је пре десетак година имао наум да на тај начин омогући бржи и безбеднији прелаз за пешаке преко саобраћајно оптерећене Радничке улице, али га није реализовао.

Пешачки мост појавио се 2017. године и у победничком решењу архитектонског конкурса за уређење ширег подручја Хиподрома, које обухвата и Стару шећерану и локацију бившег „Југопетрола” у Радничкој улици. Реч је о 55 хектара просторне културно-историјске целине од изузетног значаја – Топчидера. Победнички трочлани тим архитеката Марија Крсмановић Стрингета, Анђелка Бадњар и Милена Кордић предвидео је пасарелу изнад Радничке улице којом би пешаци са Аде Циганлије могли да уђу у комплекс Старе шећерене – планиран као будући музеј индустрије...

Коментари2
3657e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

realno
Patent privatnog investitora je samo patent od 2017 godine.Firmi GTC nije u interesu da nešto sagradi za dobrobit građana Beograda njoj je u interesu da je sagradila tržni centar radi ostvarenja svog profita.
Boban
Ovo je jos i u rekordnom roku u poredjenju sa pasarelom koja povezuje savsko pristaniste sa Kalemegdanom i koja se gradila, pa skoro dve godine i koju je gradio grad. Tako da, ne zna se kome je javni interes manje vazan, gradu ili privatnim investitorima, u ovom slucaju je GTC ipak pokazao vecu efikasnost. Ali sve u svemu, jad i tuga na svakom koraku.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља