петак, 27.11.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 27.10.2020. у 09:46

Туристичка понуда Србије добила оцену 3,8 од домаћих туриста

Увац међу дестинацијама које су се највише допале туристима (Фото А. Васиљевић)

Тара, Златибор, Стара планина и Копаоник, биле су овог лета најтраженије дестинације домаћих туриста, а највише су им се допале Тара, Увац и Голубац, показала је анкета Туристичке организације Србије.

Анкета је такође показала да је највише туриста ишло на један вишедневни одмор у Србији, нешто мање на више једнодневних излета, док су на трећем месту они који су ишли на неколико вишедневних одмора.

Већина је за смештај користила приватне објекте, углавном су путовали породично, нешто ређе са пријатељима и партнером.

Испитаници су туристичкој понуди Србије дали врло добру просечну оцену 3,8 а таквој оцени допринели су позитивни утисци који се највише односе на природне лепоте, близину дестинација, упознавање сопствене земље и гостопримство.

Замерке су се односиле на рачун квалитета путева, цена и нечистоће на јавним површинама, преноси Танјуг.

На одлуку о томе коју ће авантуру изабрати овог лета, највише су утицале препоруке пријатеља, инстаграм постови, сајтови, као и кампања Туристичке организације Србије „Изабери своју авантуру! #видисрбију”, наводи се у саопштењу Туристичке организације Србије и додаје да ће ТОС и током јесени и зиме наставити да промовише путовања по Србији.

Коментари7
02d8e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

milenko popić- etnoseljak
Kažem ja vama da je lijepo od seljaka evoluirati u etnoseljaka. Mi, kao internacionalci, na Zlatiboru dobili kaubojsko etnoselo. "El Paso"! Umjesto rakije, kajmaka i sl. služe se samo Sabrana djela Džek Denijelsa, Tekila... Red, jer nije dozvoljen pristup posjetiocima koji se osjete na rakiju, pršutu i bijeli luk, održava Vajat Erpov bliži rođak šerif mr Stamatovich.
Божа
Дали је то раме уз раме са Републиком Казахстан?
Драган
Мислим да без €2 милијарде улагања у туризам не треба да се надамо домаћим туристима, а камоли страним. Знам да звучи много за Србију, али једино то би био спас. То би било за обуку угоститеља и водича/ кустоса, њихово пријављено запослење, сређивање смештајних капацитета и мањих путева до битних туристичких места и, наравно, више улагања у мање развијене општине на истоку и југу. Доста је уложено у Београд ''district'', Шумадија, север, и запад Србије и тамо је колко-толко добро.
Dr. Ing. Sokol Kostic
Molim nekoga da objasni u kom opsegu je ocena 3.8. Da li s radi o 3,8 gde je najveca ocena 5 ili o 3,8 gde je najveca ocena 10. Verovatno svaki turisticki radnik zna tacno kako se donose takve ocene ali vecina ljudi koji su potencijalni turisti ne znaju, i bilo bi lepse da je, uz izjavu za stampu Turistickog Saveza, dato i malo objasnjenje.
Драган
Верујем да се ради о оцени 3.8 од 5, као највишој, пошто у тексту пише ''дали врло добру просечну''.
bager
Nije to turizam ,nego prirodne lepote ,,za turizam treba mnogo sto sta ,od prevoza do smestaja,pakvalitet svega toga,,,inace 3,8 na 10 je solidna ocena za neorganizovanost,manjak svega i svacega,nekulturu, neuredjenost itd,vise bi licilo 3,8 na 20
Muradin Rebronja
Na prvom mestu bi trebala da bude bezbedna i zdrava hrana. A ako je još i ukusna, "za cara i sultana", onda postaje gastronomski doživljaj koji se pamti i stvara želju da se ponavlja. Pride, najbolja moguca besplatna reklama, "od usta do usta". Takve goste mi nazivamo "gosti misionari" koji nas hvale svuda i na svakom mestu. Malo li je?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља