четвртак, 04.03.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 06.11.2020. у 12:29

Директор Фолксвагена упозорио: Не смемо да завршимо као Нокија

(Фото ЕПА-ЕФЕ/UWE MEINHOLD)

Фолксваген је током ковид-19 пандемије постигао веома добре пословне резултате, али ипак њихов директор, Херберт Диес, мисли да компанија улази у врло изазовна времена у којима мора трансформисати кључне компетенције као темељ бизниса из индустријских према софтверским. Диес је свестан да ће Фолксваген избацити низ нових е-модела, али заостају за Теслом. Кључни изазов је како у огромним производним капацитетима изнова осмислити концепт аутомобила који би требало да постане софтверско решење на точковима.

Херберт Диес који води војску од 635 хиљада запослених уверен је како све компаније које у производњи аутомобила потцене технолошке промене могу завршити као што је завршила Нокија, некада доминантни произвођач мобилних телефона.

„Нокија је вероватно добар пример како се промена може догодити, а ако ниси довољно брз нећеш преживети”, поручује Диес.

Иначе Диес процењује како је компанија сада боље припремљена за изазове пандемије него у првом таласу. Сами, примера ради, дневно могу урадити две хиљаде тестирања, тако да верује како унутар компаније имају добру епидемиолошку контролу.

Коментаришући америчке председничке изборе Диес је рекао како би победа демократског кандидата Џоа Бајдена била више у складу са светском стратегијом Фолксвагена којој је циљ да се бори против климатских промена и да се фокусира на е-производњу. Но, исто тако је нагласио како су са администрацијом Доналда Трампа протеклих година успоставили однос међусобног поверења.

Диес је уверен како ће климатске промене дугорочно бити доста већи изазов од коронавируса.

Тренутно Фолксваген повећава капацитете батерија и прилагођава целе компаније производњи електричних возила. Посебан процес је тренинг људи за производњу е-возила.

„Аутомобил све више постаје софтверска направа која скупља огроман број података и уз помоћ вештачке интелигенције ствара знање о возачу, условима на путу и сигурности и унапређује начин како се направа понаша на путу”, објаснио је Диес и поручио да компанија треба да направи сопствени оперативни систем.

Коментари1
e1a2c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Feniks
Tehnologija i samo Profit bez Vere u Boga ima vama samima da se obije o Glavu i to uskoro. Kada više ne budete mogli da nabavljate Repromaterijal i iz Zemlje da crpite Rude kao Lithijum videćemo kako će da pravite E-Automobile. Vi Egoisti iz Zapadnog Sveta ste Celu kuglu Zemaljsku izcrpeli na kraju ćete biti izcrpljeni. Uzmeš moraš i da vratiš. Nećeš! Božja te kazna stiže...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља