четвртак, 26.11.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 13.11.2020. у 11:43 Бранка Васиљевић

Возила градског превоза биће озонирана

Појачана дезинфекција за већу заштиту путника (Фото: Град Београд)

Свако возило у јавном градском превозу биће третирано озоном два пута недељно, на тај начин дајемо допринос да наши аутобуси буду безбеднији како би грађани били заштићени од ширења заразе, изјавио је заменик градоначелника Горан Весић, а пренео Беоинфо.

Он је навео да је Јавно комунално предузеће ГСП „Београд” покренуло набавку средстава којима ће се вршити третман озоном у jaвним возилима.

– Надам се да ћемо до краја године завршити набавку. Свако превозно средство у градском превозу, а њих је око хиљаду различитих типова, биће третирано озоном два пута недељно. Третман озоном је препоручио Институт за јавно здравље „Батут” и веома ефикасно убија микроорганизме у затвореном простору – истакао је Весић.

Возила у градском превозу су места где није могуће обезбедити довољан размак, односно да се једна особа налази на четири квадратна метра.

– Зато и инсистирамо на ношењу маски у трамвајима, тролејбусима и аутобусима и зато ће третман озоном два пута недељно у сваком возилу омогућити да она буду безбеднија. Верујем да ћемо на тај начин дати додатни допринос да појачаном дезинфекцијом свих јавних простора људи буду заштићенији – рекао је Весић.

Коментари11
ed656
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

filipović svetislav
Bolje da povećaju broj vpzila,sve ostalo je šminka
Sima
Želimo NOVE Autobuse i u većem broju!
deda demencije
Do sad sam, djeco moja, na ozon poslije kiše izlazio po livadama, utrinama pa u šumu. Od sutra silazim u varoš na vožnju.
ralence
Плаве маске су само за једнократку употребу,Направљене су од памука и других сличним природних тканина и после употребе се бацају. У градском саобраћају треба да се поставе пумпице са индустријским алкохолом или џелом на улазу са којим би путници прали руке при улазу у возило. У Кини су градске власти прскале улице и тргове специјалним возилима са спрејом за дезифинкацију околине.
Dragan Pik-lon
@relence,svaki peti putnik ce prati ruke.Bolje je i sigurnije da se dezinfekuju rukohvati u gradskom prevozu na svakoj pocetnoj i zavrsnoj stanici.Idealno bi bilo na svakoj stanici.Onda,ako ljudi nose maske-zaraza bi imala minimalne sanse.
Gazda Jeremija
Ozonifikacija GSP vozila? Koliko taj ozonifikator kosta? Evo i da nesto naucimo. Molim Vas da kao novinari ispitate svrhu i efikasnost ovog metoda dezinfekcije. Potom bi mogli da objavite dokumentaciju na osnovu koje se ova sredstva i metode usvajaju. Ja bih potom preneo inovativno i efektno vec primenjeno sredstvo i metod u TfL da i mi suzbijemo ovu posast i unapredimo bezbednost transportnog sistema. Normalno, patentna prava i odgovarajuca naknada institutu Batut i/ili GSP se podrazumevaju.
Mira
Vi koji znate strane jezike, googlajte i procitacete na zvanicnim sajtovima da ozoniranje nema dokazanog efekta i da je skodljivo za ljude.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља