уторак, 02.03.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 04.01.2021. у 16:57

Створен Стелантис, спојени Фијат-Крајслер и Пежо-Ситроен-Опел,

МИЛАНО - Акционари „Фијат Крајслера” (ФКА) изгласали су данас спајање са француском групом „Пежо-Ситроен-Опел” (ПСА) чиме је створена четврта највећа аутомобилска компанија на свету.

Нова компанија зваће се „Стелантис”.

Извршни директор ПСА Карлос Таварес и председник „Фијата Крислер” Џон Елкан истакли су „историјску важност” спајања компанија које су „помогле да се испишу индустријске историје САД, Француске и Италије”.

„Пролазимо кроз еру промена у нашој индустрији. Верујемо да ће наредна деценија редефинисати мобилност какву сада познајемо. Ми и наши партнери из ПСА намеравамо да играмо водећу улогу у изградњи будућности, та идеја нас је спојила”, рекао је Елкан на онлајн састанку акционара.

Нова компанија ће годишње производити 8,7 милиона аутомобила, а имаће зараду од пет милијарди евра годишње, јавља АП а преноси Бета.

Спајање је договорено зарад уштеде трошкова, али се поставља питање да ли ће успети да изграде бренд и сачувају радна места на тржишту које је још увек погођено пандемијом корона вируса.

 

Коментари8
54e13
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

auuu
Fali još Boing pa da svi polete.
Toyota san
Zanimljivo je da je direktor Toyote podigao glas protiv električnih automobila. Jasno je odavno da će električni automobili uništiti ekologiju, i da političari koriste ovu temu zarad populizma i veće popularnosti. Toyotin predsednik, Akio Tojoda, jedan je od ljudi koji u forsiranju električnih automobila ne vidi mnogo koristi. “Kad bi svi automobili u Japanu bili električni, ostali bismo bez struje tokom leta”, tvrdi on. Naravno, ko je on i njegovo mišljenje, jer je Srbija do Tokija, zna se.
Dr. P. B. Markovic
Za one koji neznaju: TESLA upotrebljava "Nickel Manganese Cobalt (NMC) lithium cells for stationary storage (Powerwall and Powerpack), and Nickel Cobalt Aluminium Oxide (NCA) za automobile.
Dr. P. B. Markovic
Sada TESLA osvaja svet sa novom tehnologijom i metodologijom proizvodnje baterija, software, i automobila. TESLA je sada vredna vise (stock akcije danas $730.00) nego sve automobilske kompanije zajedno: GM, Volkswagen, Toyota, Nisan, Stellantis, .. Nove computerske i automatizovane fabrike u Kini, Americi, uskoro u Nemackoj, ..TESLA je bez motor, benzina, zvuka, gasova.
Саша Микић
Господине Марковићу, када су питали ове из аутомобилске индустрије, пре једно 30 година, о електричним аутомобилима, они су рекли да одмах тог тренутка могу да почну да их производе, јер имају знање и технологију, али проблем је био шта са силним фабрикама класичних мотора и радницима у њима. Од аутомеханичара се не може преко ноћи направити електроничар. То ''Тесла'' није имала као проблем и зато је успела, али ни ови неће још дуго заостајати, нарочито када је још већа мултинационална компанија
Боки
Доктор по непознавање стања у аутомобилској индустрији у свету. Кинези веќ су изградили две фабрике за производњу електромобила са капацитетом више од 1000 000 јединица у години.
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља