Крај јануара, када би на шине после више од 19 месеци одсуства коначно требало да се врате трамваји 2, 5 и 10, све је ближи. Прошлог месеца из Старог двора поручили су да ће у току овог бити организоване обавезне пробне вожње по новим шинама, да би се утврдило да ли је све како треба, а да ће старе линије бити враћене до краја јануара. Да ли овај план остаје, потврда из града није стигла, али према снимцима и фотографијама житеља из овог дела града, трамвајске пробе увелико се организују. Јуче у преподневним сатима, када је наша екипа прошла трасом од Рузвелтове до Тадеуша Кошћушка, која се званично ради од половине јуна 2019, проба није било. Зато јесте било мноштво непрописно паркираних аутомобила на трамвајским шинама. Али, да следи скори повратак трамваја на старе трасе сведоче стајалишне табле у Цара Душана на којима су поново исписане ознаке ових линија.
Колико год да су напокон радови на коловозу у Цара Душана у највећој мери окончани, тротоари и будућа паркинг места су недовршени и неизвесно је када би тај посао могао да буде завршен. На терену, како се могло и очекивати по хладном зимском дану, јуче није било ни мајстора. Недовршени плочници тренутно су прекривени снегом, као и бројне палете са гранитним коцкама које тек чекају да буду уграђене. На самим тротоарима слика се није много променила у односу на седмице уочи Нове године. Добрим делом они су завршени од Прве београдске гимназије до Краља Петра, а онда одатле до Тадеуша Кошћушка простор за паркинг и нове тротоаре делимично је раскопан, али ни метра нове гранитне подлоге нема на тој деоници. Једино што су на том последњем потезу постављени нови ивичњаци који ће делити паркинг места и дрворед од простора за пешаке.

Проблем је и што се одуговлачи и са комплетирањем тротоара од Прве гимназије до Краља Петра. Они јесу на том делу углавном урађени, али и лаицима је јасно да је остало још доста посла који се тиче финих уклапања гранитних и камених коцака на раскрсницама, колским улазима, уз саме зграде, а на појединим деловима фале и читави метри новог плочника. Слика није много лепша ни на будућем платоу на међи Палмотићеве и Џорџа Вашингтона. И тамо је снег прекрио недовршен посао, као и палете са гранитним плочама. Оно што је тренутно већи проблем од самог одуговлачења радова у оквиру пројекта обнове улица од Рузвелтове до тврђаве јесте то што под снегом многи пешаци не могу на време на више места да уоче неравнине, неуглављене коцке, прелазе са нових плочника на песак и земљу па лако може доћи до повређивања.
Да има добре воље, и по снегу би могло да се ради, чему сведочи и слика са Савског трга где се увелико убрзано довршава будући централни плато. Али, у Цара Душана – друга прича. Тамо се одуговлачи, што је лајтмотив целог пројекта обнове четири улице од Рузвелтове до тврђаве. Крајем 2019, када је према првобитном плану требало да буде завршена комплетна обнова, радови на овом пројекту су прекинути због, како се тада званично наводило, новогодишњих празника и лошег времена (иако су временски услови тада били знатно погоднији него сада). Летос је врућина била проблем за мајсторисање, сада је опет зима, овога пута праћена снегом. Дорћолци и остали житељи овог дела града већ дуже типују да ће дружење са мајсторима непланирано потрајати до пролећа. Под условом да пролећне кише не буду нова „непредвиђена” препрека за уградњу недостајућих метара гранитне подлоге.