недеља, 07.03.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 22.01.2021. у 10:34 Дејан Алексић

Откуд трамвај

(Фото Д. Алексић)

„Е, трамвај?! Откуд?”, штрецнуо се и изненађено прокоментарисао тинејџер чувши иза леђа, док је на одмору са другарима грицкао пециво, тутњаву трамваја по шинама у Цара Душана.

„Стварно чудо, трамвај у Београду, ко да је то нешто ново”, узвратила је на то једна другарица.

„Ма не мислим на то, него се не сећам када је последњи пут кроз Цара Душана прошао трамвај. Зато ме је изненадио његов звук”, подсећао је друштво изненађени тинејџер.

И он није једини. Тек је један од многих који су готово заборавили како звучи шкрипа, звоњава и кочење трамваја у Цара Душана, Џорџа Вашингтона, 27. марта и Краљице Марије. Јер они су тим улицама последњи пут прошли половином јуна 2019, али се на шине нису вратили крајем те године како су тог лета обећавали из Старог двора. Зато су у овом делу града многи и заборавили како звучи „ход” трамваја по шинама.

Трамвај који је тинејџер јуче запазио тек је један од више њих који већ неколико седмица овом трасом обављају пробне вожње. Та испитивања шина и новоизграђеног трамвајског коридора увод су у коначно враћање ових возила у поменуте улице. Недавна најава градских отаца је да ће линије 2, 5 и 10 напокон бити враћене до краја јануара. Aли за сада нема званичног одговора надлежних на питања грађана, али и нашег листа, од када ће тачно ове линије бити поново на својим трасама, да ли су пробне вожње „положиле испит”, као и да ли ће убудуће овим улицама моћи да возе најмодернији београдски трамваји – „шпанци”.

Пошто су ове пробе на шинама у Цара Душана постале све редовније, чини се да у предстојећим данима корисници јавног превоза могу да очекују прве вожње на линијама 2, 5 и 10 после више од 19 месеци чекања.

Коментари15
4616f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

dzordz
veliki je uspeh rekonstruisati vazni i veliku saobracajnicu u centru grada, i to sa kompletnom infrastrukturom. moglo je da se ostavi kako je bilo, ali grad nareduje i raste. jos malo strpljenja, i zaboracvie se na probijanje rokova i ko je sta otvarao. ko danas zna ko je otavarao deonice autoputa beograd-nis?
Novilist
Neka se plate penali, nek se plate odštete radnjama, neka se preduzeće stavi na zabranjenu listu registra javnih nabavki. Posle možemo pričati o arhiviranju slučaja. A i to pod uslovom da su radovi i materijali kvalitetni. Inače, u vreme kada je građen autoput BG Niš ovakav javašluk u renoviranju centralnih saobraćajnica bio je nezamisliv.
Djordje Dorcol
Jos samo da se nadje meste i za potencijalne putnike koji cekaju na tramvaje... Trotoari su raskopani totalno, nema sanse da se stariji ljudi domognu tramvaja, a kamoli, ne da j Boze, majke sa kolicima i decom... Kakav kraj Januara!
veselnik
Bice pusteni tramvaji, kao i neki aerodromi... a kada ce poceti NORMALNO da funkcionisu - to je druga prica!
milenko popić- etnoseljak
Pozdrav mojoj garavoj braći radnicima! Neka ih Bog čuva od bijednog minimalca, bahatih šefova, političara koji cijedeći njihov znoj daju neutemeljena obećanja i ciničnih komentara.
Svabo
Do tog stadijuma ocaja su nas doveli da se radujemo ovakvim stvarima, ovoj vlasti da date dve ovce na papiru vratili bi vam umascenje sa flekama od kafe i rekli bi vam da su te dve nove ovce koje zapravo nisu vase i uzeli bi vam pare i za cuvanje i za ovce iako su ih u potpunosti upropastili i jos bi vas okrivili za to a onda bi retroaktivno platili porez za to poslednjih 5 godina.
Kapetan Mikula
Ko zna, možda, jednog dana, za nekih desetak godina, ponovo proradi i tramvaj 3, do Rakovice? Ni njega nema već dve godine!

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља