четвртак, 25.02.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 25.01.2021. у 19:31

Ђурић са представником Бехтела о Моравском коридору

(Фото Танјуг)

Амбасадор Србије у САД Марко Ђурић састао се у Вашингтону са Стјуартом Џонсом, председником регионалних и корпоративних послова у америчкој компанији ''Бехтел'', задуженим за праћење реализације изградње Моравског коридора у Србији, саобраћајнице која ће повезивати и два европска коридора - 10 и 11.

Ђурић и Џонс изразили су задовољство актуелном динамиком радова на Моравском коридору, који ће повезати западну и источну Србију, односно све веће градове централне Србије између Појата и Чачка - Крушевац, Краљево, Трстеник, Врњачку Бању, саопштено је из амбасаде Србије.

Џонс је Ђурићу пренео захвалност руководства ''Бехтела'' на досадашњој одличној сарадњи са Министарством грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и другим надлежним институцијама у Србији.

Размотрена је и могућност учешћа ''Бехтела'' у изградњи „аутопута мира” између Ниша и Приштине.

Амбасадор Ђурић је оценио да пројекти попут Моравског коридора шаљу јасан сигнал инвеститорима да је Србија сигурна дестинација за пословање и реализацију пројеката, преноси Танјуг.

Како је истакао, томе у прилог говори и отварање регионалне канцеларије Међународне развојне финансијске корпорације (ДФЦ) у Београду, које представља значајан подстицај не само за Србију, њене грађане и њен даљи привредни раст, већ и за целокупну економију региона.

Америчка компанија ''Бехтел'' један је од светских лидера у области инжењеринга, грађевинарства и управљања пројектима.

Уговор о изградњи Моравског коридора, односно ауто-пута Е-761, деонице Појате-Прељина, закључен је 5. децембра 2019. године између Владе Републике Србије и Конзорцијума „Бехтел - Енка” у присуству председника Србије Александра Вучића.

Предвиђено је да Моравски коридор буде дугачак 112 километара и да, као први дигитални аутопут у Србији, повеже подручје на којем живи око 500.000 људи.

Коментари7
15292
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Милан Мишковић
Далеко боље би било за целу земљу да и даље постоје, добијају послове и граде у нашој земљи "Енергопројект", "Ратко Митровић", "Аутопут", "Хидротехника", "Тунелоградња", "Мостоградња" и друга некад озбиљна предузећа. Вероватно да је фамозна транзиција могла да се обави на бољи начин, да је политиканство било мање успешно, а да је економија била у служби заштите државе и народа. Сад смо стигли до нивоа неразвијених земаља у којима мешетаре фирме из Турске, Азербејђана, а ето нам и "американаца".
Mile Rad
Srbija je pokretu. Ima neko ko bi hteo da nam pravi puteve i oni kazu da to nama treba. Prosle nedelje potisujemo da nam neko izgradi nove zeleznicke trake. Ustvari pre novih pruga potpisali smo neki memorandum onabavci brzih vozova (do 200km na sat). Mi stvarno nista ne znamo da radimo sami a sve sto se ponudi nama treba. Da li neko zna cenu ovih radova, sta nam ustvari treba, kako ce da se to finansira. A politicari oni samo vole kamere i mikrifone; pogresne invesicije njima ne smetaju.
Mudronja
Bekstel i Gdin. Djuric govore o biznisu itd. Pa zar je to ambasadorov posao. Sta on predstavlja!? Dali je on tezgaros ili predstavnik (ambasador) srpske drzave u Americi. Ja sam vec jednom napisao komentar (koji je bio objavljen) i ponovo cu da ponovim. Da se neko bavi diplomatiom on mora da za to studira a ne da dobije tu poziciju po partiskoj liniji.
Игор Драшковић
Мудроња, и то је посао амбасадора између осталог... Приметићеш да се и амбасадори других земаља такође тиме баве...
Radomir
Behtel-u je omogućeno (?!) i ovde da zaradi neki dolar na rezultatima dobro izvedenog razaranja "Milosrdnog anđela", koje je 1999. izvodilo 17 udruženih pomahnitalih zapadnih demokratija sa NATO mirotvorcima (niko ni da pomene prekomernu silu i ilegalno divljanje).
Brank
Zaboravljate ko je Amerikance oslobodio odgovornosti, ko je 2000. god. odbacio tuzbe protiv njih. Sada su cisti pred zakonom, i njihove firme mogu da rade ovde.. Nazalost..
Country road
Behtel je US paradrzavna firma, koja radi u neokolonizovanim zemljama, u kojima je prethodno ili direktnom americkom intervencijom unistena postojeca infrastruktura, ili je to uradjeno proxy ratovima. Poslove joj po specijalnim uslovima, bez tendera daje kompradorska oligarhija, koju oni postavljaju po kolonijama. Autoput Drac-Pristina, Sarkofag Cernobilja, 3mlrd $ puteva u Keniji, Putevi u Iraku, Autoput Split Velika Kapela (cuveni Kalmeta) i sad im se paceri namestaju. Pojesece ih sa nama.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља