недеља, 11.04.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
среда, 17.02.2021. у 17:21

Суноврат продаје аутомобила у Европи

Продаја нових аутомобила у Немачкој потонула је за 31,1 процената, у Британији за 39,5, а у Италији за 14 одсто.
Нова возила све теже проналазе власнике (фото ЕПА ЕФЕ -Т.В.)

БЕРЛИН - Број регистрација нових аутомобила у Европи пао је у јануару 2021. за четвртину, јер су највећа ауто тржишта на континенту поново трпела због обнављања мера ограничења током другог таласа коронавируса, показују данашњи подаци Европске асоцијације произвођача аутомобила.

Регистрације нових аутомобила пале су прошлог месеца за 25,7 посто међугодишње, на 842.835 возила у Европској унији, Британији и земљама ЕФТА, према подацима АЦЕА-е, преноси Ројтерс.

На свих пет највећих европских тржишта забележен је пад, а највећи је регистрован у Шпанији од чак 51,5 посто.

Продаја нових аутомобила у Немачкој потонула је за 31,1 процената, у Британији за 39,5, а у Италији за 14 одсто.

У Француској је регистрован мањи пад од 5,8 посто.

Шведска је била једина земља ЕУ у којој је продаја порасла, и то за 22,5 процената, што је истовремено и последица ниске упоредне базе, односно малог броја регистрација возила у тој земљи у јануару прошле године због повећаног пореза на промет возила.

Кад је реч о појединачним произвођачима аутомобила, продаја Фолксвагена и Стелантиса је опала за 28,1, односно 27,4 посто респективно, док је Рено забележио мању продају за 22,9 процената, преноси Танјуг.

Луксузни произвођачи аутомобила су у јануару такође имали негативан промет, при чему је продаја Бе-Ем-Ве-а пала за 16,8 одсто, док је ривалски Дајмлер регистровао пад од 17,9 процената.

 

Коментари5
c7aa4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Đoka
Novi automobili bi mogli biti minimalno 25-30% jeftiniji. Neki modeli i upola. Dok se svi u lancu namire, cela trgovina gubi smisao - za kupca. Restajlinzi i ubacivanje kineskog ekrana nisu razlog za hiljade evra poskupljenja jednog te istog modela, na čijem razvoju se već 5 miliona puta zaradilo u zadnjih 20 godina, kako se ti modeli šminkaju i prepakuju kao novi. Čak se neprestano radi na ugradnji jeftinijih i kvarljivijih delova u nove modele.
Darko
Pa to je to, zapad stampa hiljade milihardi, upumpava na berzu i u proizvodnju, svi pricaju o BDPu a niko o potrosnji. Ne treba biti doktor ekonomije da bi se zakljucilo da ce polako sve poceti da toneeeee.Mislim da cemo biti veoma brzo svedoci promene ekonomskog sistema u svetu. Nadam se da ce proci sa minimalno ratova.
Miki
Zato su cene polovnjaka u Srbiji nikad jace.
Милча Петринсћи
Где су сада евроамерички дрвени адвокат српског порекла да кажу како ово није истина и да у Европи цвета продаја аутомобила? Они преправљају сваки негативан податак о Европи и Америци, није то истина, у Русији је горе, да се ми бавимо нашим проблемима,... Ма не сме бре прашинка да падне на вољену Америку и Европу....
Ljudmila
I, sta kazu cifre u Rusiji.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља