Министар Томислав Момировић каже да је његов задатак да комплетна обилазница око Београда до Бубањ потока буде завршена до јесени 2022. године, а тунели „Липак” и „Железник” у наредна два месеца.
„То ће морати да буде завршено и не могу људи који су дали једне рокове олако да кажу нама је комфорније да завршимо за два-три месеца”, каже министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Он је подсетио да се деценијама улаже у обилазницу око Београда, а јуче је за РТС казао да ни док је радио у приватном сектору и са својим новцем није дозвољавао да извођачи постављају рокове и воде „своју политику”, па то, додаје, посебно не жели да дозволи кад је у питању народни новац.
Каже да је тешко објаснити људима да није била режирана његова посета градилишту у понедељак, када је извођачима код тунела Липак поручио да морају стриктно поштовати рок и радове завршити до 15. априла.
„Можемо да причамо о тону и начину комуникације, али волео бих да сви разумеју у каквој се ситуацији налазимо. Ово је сигурно највећи инвестициони талас у историји ове земље”, истиче Момировић, преноси Танјуг.
Каже да је док је радио у приватном сектору у комуникацији са радницима често био и оштрији.
„У тим условима, нама је приоритет да завршимо те ауто-путеве. Шта сам могао да им кажем? Да ћемо ићи на арбитражу, да се не слажем, да сам љут”, пита Момировић.
Поручио је да нема шале и компромиса са народним парама и истакао да је на сваком коридору приоритет да се рокови испуне.
„Има превише инвестиција, а нас није довољно. Пратимо све инвестиције и трудимо се да буду завршене у року. Рокови које ми постижемо су испред уговорених рокова”, наводи Момировић.
Каже да је свако градилиште већ обишао и све упозорио да морају да се држе рокова и да не приступају олако послу.
„Нема шале и компромиса са народним парама и јавним инвестицијама. Морате да нападате сваки рок. Ако пустите 15 дана, пустићете и два месеца. Ако пустите два месеца, никада нећете завршити”, нагласио је Момировић.
Каже да проблеми и почињу када почну да се спроводе велике инвестиције.
„Нисмо прихватили да корона вирус или било шта друго буде оправдање да се стане или успори. Нисмо зауставили пројекте”, истиче Момировић.
Најавио је да ће до краја године бити завршена и брза пруга између Београда и Нови Сада.
„Наше компаније морају да мењају перцепцију понашања, да буду много продуктивније и комерцијално оријентисане. Морамо брже и јаче да инвестирамо. Када то буде завршено, онда ће ми комуникација бити приоритет”, објашњава Момировић.