Наношењем хабајућег слоја асфалта и исцртавањем хоризонталне саобраћајне сигнализације стављена је коначно тачка на поправку хаварије недалеко од „Београђанке” у Улици краља Милана. Убрзо после тога, између 21 и 21.30 сати поново је нормализован саобраћај. Најпре поправка квара који је пореметио водоснабдевање и саобраћај у овом делу града, а потом и остали послови који су уследили након санирања хаварије, укупно су трајали готово три дана. „Кривац” за овај комунални инцидент под земљом била је водоводна цев фи 300 милиметара, стара неколико деценија, која је пукла у уторак у раним јутарњим сатима. Да малер не иде сам, потврдио је и овај случај, јер је убрзо после пуцања цеви и стварања кратера на коловозу погонским точковима у њега упао аутобус ГСП „Београд” који је превозио неколико радника јутарње смене, али на срећу нико од њих није повређен.
После хаварије на терен су изашли радници „Београдског водовода и канализације” који су почели да уклањају квар због кога је и обустављен јавни и аутомобилски саобраћај овом трасом. Вода из цеви оштетила је под притиском конструкцију испод коловоза због чега су и радници „Београд пута” морали детаљно да обнове овај део саобраћајнице. Осим траке где се појавио квар, у претходна два дана сређене су и остале на потезу од Ресавске до Улице кнеза Милоша да се, када крене саобраћај, не би појавила удубљења у асфалту. Обновљен је и део тротоара и ивичњака који су такође оштећени приликом хаварије на цеви.
Цев која је изазвала сав овај комунално-саобраћајни циркус стара је четири деценије, готово исто година колико је имала и цев која је пет година раније пукла недалеко одатле. Како кажу упућени, то није ништа чудно јер је ова врста инсталација, на потезу од Теразија ка Славији, положена сада већ далеке 1978. Део те подземне мреже на овом потезу промењен је у току реконструкције улице 2005. године.