четвртак, 04.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 14.08.2008. у 22:00 Б. Карталовић

Стоп за „Југа”, „кеца” и „флориду”

Крагујевац – Ми не можемо да се попнемо на Месец, али проблема око измештања старих и инсталирања нових производних линија неће бити. Посао ће се обављати сукцесивно и сигуран сам да ћемо испунити своје обавезе према „Фијату”, изјавио је јуче за „Политику” генерални директор групе „Застава возила” Зоран Радојевић.

– Нико од нас не тражи немогуће, нити ће стара опрема морати да буде измештена за 24 сата, али више детаља моћи ћемо да саопштимо тек када будемо видели коначну верзију уговора – каже Радојевић.

Он је додао да рокови за овај посао још увек нису прецизирани, те да ће тачан датум бити познат тек када уговор са „Фијатом” буде потписан. Према ранијим најавама из владе, уговор са „Фијатом” биће потписан у првој половини септембра.

(/slika2)Иначе, „Заставине” службе располажу плановима производње само до краја октобра, када би, према нашим сазнањима, требало да буде обустављена производња аутомобила из „домаћег програма” – „југа”, „кеца” и „флориде”. Није извесно колико би прекид производње могао да траје, као ни шта ће после тог периода бити са „заставом 10”, иако је било најава да ће се тај модел производити бар још две године.

У изјави за „Политику”, председник Самосталног синдиката „Заставе” Зоран Михајловић рекао је да производни процес неће бити обустављен „бар до краја године”, објашњавајући да су планови производње, закључно са октобром, издати раније, када се, како каже, још увек није знало када ће уговор са „Фијатом” бити потписан. 

(/slika3)– Производња се неће прекидати бар до краја године, а после тога све зависи од „Фијата” и од тога шта буде стајало у уговору – изјавио је Михајловић.

Уколико уговор буде потписан наредног месеца, „Фијат” би, како сазнајемо, одмах почео са монтажом нове опреме за производњу два нова модела, прво „А”, а нешто касније и „Б” класе. Инсталирање нових производних линија, међутим, није могуће без озбиљне реконструкције погона „Лакирница”, у којој се врши завршна обрада и фарбање аутомобила.

Модернизовање овог погона и његово опремање роботизованим машинама могло би, према нашим сазнањима, да потраје неколико недеља, а за то време у „Застави” би морала да буде обустављена производња. „Фијат”, међутим инсистира и на многим другим променама у фабрици, које ће, такође, утицати на потпуну или делимичну обуставу производног процеса.  

 

Коментари0
01906
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља