понедељак, 14.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:57

Пoправке „Газеле” и „Панчевца”

Аутор: Д. Спаловићпонедељак, 08.09.2008. у 23:59
Ради се углавном ноћу и током викенда (Фото П. Павловић)

У недељу су радници „Мостоградње” мењали оштећене делове пешачке ограде на мосту „Газела” у оба смера на аутопуту Е-75. У току радова возила су се кретала у претицајној и возној коловозној траци, док је зауставна трака била затворена за саобраћај.

У „Путевима Србије” наглашавају да управљају јавним путевима у Републици по основу члана 57. Закона о јавним путевима и да су обавезни да обезбеде несметан и безбедан саобраћај.

– Наше предузеће је обавезно по члану 58. Закона о јавним путевима да чисти и одржава мостове. Такође, поправљамо бетонске и челичне елементе, камене конструкције и дилатационе спојнице и лежишта – кажу у „Путевима Србије”.

Радови редовног одржавања и чишћења обављају се према техничким условима, нормама и правилима струке, који прописују када, како и под којим условима се изводе.

– Чишћење сливника и одводних цеви потребно је обављати најмање два пута годишње, у пролеће и на јесен, а уколико се укаже потреба и чешће. Уређење простора око лежишта се обавља од 15. марта до 15. октобра где температура мора да буде виша од пет степени Целзијусових. Из економских, организационих и других разлога практикује се да се сви облици чишћења обављају у исто време. При томе се води рачуна да се унутрашњост сандучастих пресека на мосту не треба чистити често као саобраћајни профил моста – истичу у „Путевима Србије”.

На питање који су београдски мостови у њиховој надлежности, у Јавном предузећу „Путеви Србије” тврде да воде рачуна о „Газели” и Панчевачком мосту. Додају да процедура извођења радова на њима зависи о каквом је послу реч.

– Ако се чишћењем ремети нормално одвијање саобраћаја, Јавно предузеће „Путеви Србије” тражи од надлежног министарства сагласност за постављање привремене саобраћајне сигнализације и опреме док трају радови на чишћењу моста уз прибављање свих потребних мишљења, сагласности и дозвола од надлежних јавних установа. Код Панчевачког моста приликом чишћења доњег појаса решеткастих главних носача морали смо да тражимо и сагласност од „Железница Србије” јер је постојала опасност од високог напона – наглашавају у „Путевима Србије”.

Пре извођења ових радова „Путеви Србије” обавештавају МУП, Ауто мото савез Србије и грађане преко средстава јавног информисања, где се тачно дефинише када се радови обављају и колико трају. Води се рачуна да се радови обављају углавном ноћу и преко викенда када је најмање возила на улицама. По завршетку свих радова на чишћењу моста, уклања се привремена саобраћајна сигнализација и опрема и јавност се путем средстава јавног информисања обавештава да се саобраћај преко моста може нормално обављати.

-----------------------------------------------------------

Регулација деонице аутопута

Предлогом плана детаљне регулације деонице аутопута Е-75 Батајница – Добановци, који су одборници усвојили на последњој седници Скупштине града, повезаће изграђене деонице аутопутева Загреб – Београд и Нови Сад – Београд. Ова деоница биће део обилазнице око града. Повод за израду плана је иницијатива Јавног предузећа „Путеви Србије”.

Циљ израде овог документа је дефинисање услова за функционално повезивање деоница у целину изградњом недостајућих и реконструкцијом постојећих. То је простор од 180 хектара који треба уредити, инфраструктурно га опремити и обезбедити услове да се тај део обилазнице прикључи на Новосадски пут и на путну мрежу у Батајници. План је урадио Урбанистички завод града Београда.


Коментари2
17d5a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Петар Миловановић
На питање који су београдски мостови у њиховој надлежности, у Јавном предузећу „Путеви Србије” тврде да воде рачуна о „Газели” и Панчевачком мосту. Пошто видим да немају појма у каквом су стању путеви о којима се «брину», нека питају мене! Прилазни путеви Панчевачком мосту су тако разровани и џомбави да возачи једва одржавају правац возила када налете на испупчење или улегнуће. Стичем утисак да се то предузеће уопште не брине о путевима! Ради безбедности страних делегација које повремено посећују ПКБ корпорацију, могли би да испеглају тај део пута, ми смо ионако навикли на климатање и заношење!
laky
Ajde da se kladimo da od ovih popravki nema nista, ili prosto rece bice ali "Limburga meseca kada se majmuni sisaju", sto je izreka nasih DORCOLOCA, kada neko lagi, lagi??? laky

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља