„Калвин и Хобс” је новински стрип који је излазио у периоду од 1985. до 1995. године. На врхунцу популарности, овај стрип је редовно објављивало преко 2.400 дневних листова широм света.
Главни јунаци су шестогодишњи дечак Калвин (назван по Жану Калвину, француском теологу) и његова плишана играчка, тигар Хобс (добио је име по Томасу Хобсу, енглеском филозофу).
Калвин је импулсиван, невероватно маштовит, интелигентан, себичан и често неваљао дечак. Иако делује да има доста негативних особина, Калвин је просто неодољив и представља слику и прилику „унутрашњег детета” које сви носимо у себи и када одрастемо. За свакога осим Калвина, Хобс је обична играчка. Калвин га види као антропоморфног тигра, великог и снажног, идеалног партнера за разне авантуре.
Хобс је прилично својеглав и има непријатну навику да из заседе напада Калвина када се враћа из школе. Хобсова двојна природа је битан генератор комичних ситуација, јер он служи Калвину и као глас савести и као ђаво на рамену који га тера да прави несташлуке.
Кроз дијалоге дечака и тигра, Бил Вотерстон је дао себи могућност да износи критичке ставове о уметности, политици, науци, породичним вредностима.
Остали ликови у овом стрипу су углавном споредни, па чак и Калвинови родитељи који се управо дефинишу кроз ту улогу. Аутор нам никада не открива њихова имена, они су увек остали „тата” и „мама” – типични представници америчке средње класе, са свим добрим и лошим странама које иду уз то.
„Калвин и Хобс” своје узоре имају у „Снупију” („Peanuts”) Чарлса Шулца и Херименовом „Лудом мачку” („Krazy Cat”), а Вотерстонов стил открива и љубав према легендарном стрипу „Мали Немо” („Little Nemo”) Виндзора Мек Кеја.
Бил Вотерстон је јединствена појава у свету комерцијалног стрипа. На самом почетку каријере успешно се изборио за веће изражајне могућности аутора новинских стрипова, јер је сматрао да усвојене норме и формати у великој мери ограничавају исказивање ауторовог талента. „Калвин и Хобс” су трајно променили поглед на новински стрип захваљујући маштовитом кадрирању, тродимензионалном цртежу, револуционарној употреби боја, иновативној композицији са сличицама које се преклапају, са акцијом која се одвија дијагонално у оквиру стрипа и јединственој карактеризацији која дозвољава ликовима да праве, до тада невиђене, гримасе.
Вотерстон је јединствен и по томе што је успео да се одупре свакој комерцијализацији својих ликова, одбивши продају права за израду мајица, шоља, налепница, анимираних филмова и слично. Повукао се на врхунцу каријере и популарности, 1995. године, одбивши од тада све „непристојне” понуде да нацрта нове епизоде. Од тада није урадио ништа значајно, а дечак и плишани тигар и даље забављају милионе људи широм света. Издавач овог стрипа у Србији је „System Comics”.