недеља, 31.05.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
недеља, 26.04.2009. у 23:59

Надвожњак код Цареве ћуприје до 2012. године

Стиже нови надвожњак Фото Л. Вулетић

Дуго најављивана и више пута одлагана изградња надвожњака код Цареве ћуприје требало би да почне у наредних неколико месеци. Дирекција за грађевинско земљиште коначно је решила имовинско-правне проблеме са власницима имања око железничке рампе недалеко од Хиподрома, а остало је само још да се постигне договор са „Железницама Србије” јер је ово предузеће власник пруге преко које ће проћи надвожњак.

Нико, међутим, са сигурношћу не може да прецизира када би радови могли да почну, али из Дирекције поручују да ће динамика посла бити усклађена са изградњом моста код Аде Циганлије. То другим речима значи да надвожњак мора бити изграђен најкасније до 2012. године, када истиче рок за завршетак прелаза преко Саве.

– У току је избор извођача радова – каже Ненад Бајић, шеф Информативне службе Дирекције за грађевинско земљиште. – Остало нам је још само да прибавимо документе за изградњу и после тога пријављујемо радове. Новац смо обезбедили из буџета Дирекције, а цео пројекат је усклађен и са планом детаљне регулације.

Бајић објашњава и да овај надвожњак има много шири значај него што се на први поглед чини.

– Не само што ће надвожњак спајати Баново и Топчидерско брдо, и уједно смањити гужве јер возачи више неће морати да чекају у реду како би прешли преко пруге, већ ће повезати и Чукарицу са Новим Београдом – објашњава Бајић, додајући да ће надвожњак код Цареве ћуприје бити део такозваног унутрашњег магистралног полупрстена.

То значи да ће преко њега житељи Бановог брда моћи да се укључе на будућу петљу код Радничке улице, а одатле да преко моста пређу на другу страну Саве.

– Паралелно са изградњом моста и овог надвожњака, градићемо и петљу код „Југопетролових” објеката, којима следи измештање. Ускоро би за овај пројекат требало да буде расписан конкурс – најављује Бајић, одбијајући да прецизира када би посао могао да почне.

Динамика радова ће се, каже, знати тек када Дирекција добије одобрење за изградњу. Он, међутим, уверава да ће петља у Радничкој бити завршена најкасније када и мост код Аде.

На примедбу стручњака да је изградња овог прелаза преко Саве ушла у поодмаклу фазу, а да још нема ни назнака када ће и како бити изграђене приступне саобраћајнице, Бајић одговара:

– Све ће бити усклађено са изградњом моста. Приступне путеве ћемо градити паралелно са прелазом преко Саве. Постоје пројекти за ове саобраћајнице, како са новобеоградске, тако и са чукаричке стране – уверава Бајић.

Н. М.

Коментари2
7aa45
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

обећање
А на основу чега је Демократска странка тврдила у изборној кампањи прошле године да ће мост код Цареве ћуприје бити завршен до краја 2008.г.? Још имам изборни материјал у којем је мост црвеном линијом уцртан?
Viktor
zasto su potrebne tri !! godine da se zavrsi ovaj nadvoznjak ubedjen sam a i ranije je obecavano od gradskih nadleznih struktura da se to moze uraditi za 6 meseci ?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља