petak, 16.11.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:06

Na „Gazeli” tesno do 23. juna

četvrtak, 10.03.2011. u 22:00
У току радова биће поправљен носач моста, постављена изолација, саниране и асфалтиране коловозне плоче, замењене дилатационе спојнице и уређене пешаке стазе Фото Д. Јевремовић

Radovi na mostu „Gazela” koji počinju u utorak 15. marta blokiraće dve od šest saobraćajnih traka. To će u sledeća tri meseca znatno otežati kretanje vozila ne samo preko mosta, već i u ostalim delovima Beograda. Nadležni u gradu i „Putevima Srbije” preporučuju Novobeograđanima, pre svega, da za prelazak u stari deo grada koriste druge mostove i autobuse GSP-a.

u prvoj etapi radova koja će potrajati od 15. marta do 23. juna za saobraćaj biće zatvorene desna i srednja traka u pravcu od Novog Beograda ka Nišu. Sa ove strane mosta biće prohodna samo brza traka.

– Na strani mosta u pravcu od Niša ka Novom Beogradu sve tri trake biće prohodne. Saobraćaj će biti organizovan po principu „dva plus dva”, pa će krajnja desna i srednja traka biti rezervisane za pravac Niš – Novi Beograd, a brza za suprotan smer – kaže Slavoljub Tubić, zamenik direktora „Puteva Srbije”.

Od sredine aprila prolaz preko „Gazele” biće zabranjen teškim kamionima i oni će biti preusmereni na obilaznicu. Zbog specifičnog posla i potrebe da se smanje vibracije, u to vreme autobusi najvećeg gradskog prevoznika moraće da se sporo kreću preko mosta.

Branko Smiljanić, zamenik sekretara za saobraćaj, kaže da će radovi na najdužem mostu preko Save biti složeniji nego prošle godine.

– U isto vreme „Putevi Srbije” će raditi na dve pristupne rampe – silazak sa mosta u pravcu Beogradskog sajma i kod „Sava centra”. Više glavobolje će zadavati obnova silazne rampe u pravcu Banovog brda. Radovi će trajati tri meseca i onima koji su do sada koristili ovaj izlaz sa mosta na raspolaganju će biti izlaz u Ulicu kneza Miloša i preko saobraćajnog čvora „Mostar” izlazak na pravac prema Sajmu. Druga mogućnost je petlja kod Hitne pomoći, u pravcu Senjaka. Posle bi se sa Košutnjaka spuštali ka Banovom brdu – rekao je Smiljanić.

Neće biti veliki problem što se obnavlja silazna rampa kod „Sava centra”, kaže Smiljanić, jer vozači sa novobeogradske strane to mogu lako da nadoknade. Ako se na jednom izlazu sa mosta radi, na svega kilometar se nalazi novi izlaz sa autoputa.

Smiljanić naglašava da će do 23. juna biti ukinuto autobusko stajalište „Mostar” u smeru ka Konjarniku i Medakoviću za autobuse na liniji 17 i 18.

– Putnicima koji su ovo stajalište koristili za presedanje na linije koje vode Bulevarom vojvode Mišića i Ulicom kneza Miloša preporučuje se presedanje na stajalištu „Sava centar” na linije 88 i 89 ka Banovom brdu i 74 ka Ulici kneza Miloša. Na stanici „Sajam” putnici mogu da zamene autobuse sa linija 88 i 89 za vozila 23, 37 i 58 – ističe Smiljanić.

u dogovoru sa „Putevima Srbije” našlo se najbolje rešenje da bi sa novom dinamikom radova na „Gazeli” sugrađani sa što manje muka prošli kroz radove.

– To nije bilo lako, jer je reč o putu od međunarodnog značaja koji prolazi kroz našu zemlju. Prvobitno je bilo planirano da se skine tramvajska električna mreža koja je zakačena na donji deo „Gazele” i da tramvaji čak tri meseca ne prevoze putnike do Banovog brda. Od ovoga se brzo odustalo, jer bi građani imali problema da dođu do centra grada – objašnjava Smiljanić.

D. Spalović


Komentari7
37462
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

mateja beljan
a kako bi bilo da neko spomene i bg voz kao alternativu, a ne samo jadan, uzani, stari savski most, i, osim gazele, jedini drumski most na savi kroz urbani deo grada - brankov.
Zoran O.
ja zivim u Beogradu, svaki dan koristim gazelu i znam sta je vuci se po pola sata i vise na posao i nazad.vise volim onaj uradjeni deo puta od sava centra do studentskog grada nego svo to cekanje za prelazak,pa cu izdrzati i ovaj period da ceo put bude takav i naravno bezbedan /sa tim se slaze vecina beogradjana siguran sam/.
gordijanus t
dobro bre, kad ce ta drzavna revizija da udje u te puteve srbije...to preduzece toliko pljacka na osnovu asfaltiranja da je to vec prevrsilo svaku meru...
Sonja A
Pa, neće valjda da bude zatvorena Gazela za vreme leta kada toliko ljudi ide na Adu. O tome se mislilo, pretpostavljam. Ali, uostalom, kad god da je zatvore, nekom i nečemu će smetati. Moramo malo da trpimo, stalno kukamo kako su nam putevi loši. I ne daj bože da se nešto desi. Gazela je užasno nebezbedna. Možda je ovo kratkoročno loša vest, ali dugoročno je prilično dobra.
sremac sumadinac
Molim vas odgovorite,cija je investicija gradska ili drzavna?Sta je sa izvodjacima dogovoreno i ko su oni, domaci ili strani.Da li je napravljen ugovor i ima li garancija da se izvodjac nece povuci posle uzimanje avansa.Nasi strucnjaci investitori ocigledno se prvi put srecu sa ovakvim poslom.Ovo pitam jer su to i moji novci. pozdrav Sremac Sumadinac

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja