subota, 06.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
sreda, 29.06.2011. u 22:00

„Primorje” i zvanično na petlji u Gagarinovoj

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda potpisala je juče ugovor sa kompanijom „Primorje” koja ima obavezu da u roku od 400 dana izgradi kompletnu petlju „Jurija Gagarina” i deo saobraćajnice od mosta preko Ade Ciganlije do Ulice proleterske solidarnosti. Na osnovu ugovora, do kraja godine slovenačka firma je obavezna da izgradi saobraćajnicu koja će omogućiti silazak vozila sa mosta.

Posao na izgradnji dela saobraćajnica u Novom Beogradu u decembru 2010. godine na međunarodnom konkursu dobila je slovenačka firma SCT. Svega nepunih mesec dana kasnije ova firma proglasila je nelikvidnost pa je Direkcija za građevinsko zemljište raskinula ugovor i raspisala novi tender.

Od tri firme koje su prvobitno učestvovale na konkursu nove ponude za izgradnju dela novobeogradskih saobraćajnica dostavili su austrijski PORR i slovenačko „Primorje”. Turski „Kolin” je dopisom obavestio nadležne u gradu da neće učestvovati na novom konkursu.

Pristupni putevi sa novobeogradske strane protezaće se od mosta do Tošinog bunara, a na tom potezu biće izgrađeno šest raskrsnica. Ova saobraćajnica prolaziće pored blokova 24, 28, 37 i 38. Odatle ide paralelno sa železničkom prugom do Otvorenog tržnog centra („buvljaka”)u Novom Beogradu i skreće ka Brodogradilištu, odnosno maloj Adi.

D. S.

Komеntari14
17b12
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

mio i drag most
Nek naprave,jos negde ovakav,ali u inostranstvu,za iste pare!
mika mikic
Човек просто да не поверује. Ова проста, Назовимо је петља кошта исто као и мост код Бешке. Па ово је чисто поткрадање српског народа и наше државе Србије.
Aspalathos M
@Јужна Морава Док је Срба и Србије Словенија бо живела! Конац и ПЕТЉА у Гагариновом булевару дело КРАСИ. А онда на Дунав - Земун и Крњача су већ нестрпљиви, а Панчевац већ одавно стење под оптерећењем и колског и железничког саобраћаја. Градити мостове преко река и међу народима да би НАТО имао шта да гађа - никад им нећемо заборавити Нови Сад, Варварин, Грделицу...
Miki Nbg
Prvobitno resenje je bilo da saobracajnica od mosta do Tosinog bunara bude na stubovima kako se nebi sekle postojece ulice i kako bi se omogucio brz protok saobracaja sa mosta bez zagusenja na semaforima. Nekim cudom se odustalo od toga a da javnost i nije bila obavestena (verovatno su ocenili da je skupo) i sada citamo da ce put biti u nivou zemlje i bice 6 raskrsnica.Eto vec prvog zagusenja na raskrsnici sa Proleterskih solidarnosti a mogu da zamislim jos jednu raskrnicu u Omladinskih brigada kod pruge. A dok se ne napravi taj put,koje resenje imaju vozaci kada predju most ka NBG.Ili kroz Proleterske solidarnosti ka Areni na autoput gde je vec i sada zagusenje,ili desno pa opet na autoput kod Sava Centra ili u Jurija Gagarina ka blokovima a J Gagarina se vec gusi u saobracaju. Da zakljucim,bez pristupnog puta ka Tosinom bunaru i dalje ka Zemunu/autoputu ovaj most nista nije uradio vec je samo prebacio kolaps od Sajma na Novi Bg.
Mrki Radoje
Не свиђа вам се коментар, знао сам. Ипак, ја сам понављљач, па понављам. Да знате. Посао "Није могао да одради Београд Пут" или Планум, Ратко Митровић, коначно могли су да оснују нову фирму, запосле наше људе. Питате се? Па и онако ће то све да изграде наши робови за плате 200 долара, а маст ће да оде у џепове послодавца и Приморја. Да ли ће страни радници проћи тест квалификованости, или можда неће уопште бити страних радника, не исплати се да их плате. Уведена принудна управа у Србију.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja