nedelja, 19.05.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 21:03

Vučić: Do kraja 2016. Koridor 10 i auto-put do Požege

Autor: Tanjugpetak, 02.05.2014. u 09:00
Фото Танјуг

BEOGRAD –Premijer Srbije Aleksandar Vučić najavio je sinoć da će pre kraja 2016. godine u potpunosti biti završen Koridor 10 i da će do kraja 2016. biti završen autoput Beograd - Požega.

''Sada mogu da vam kažem da će pre kraja 2016. godine biti u potpunosti završen Koridor 10 i njegov istočni i južni krak. Dakle do Sofije ćete moći da stignete za tri sata, do Preševa takođe za nešto malo više od tri sata. Istovremeno ćemo do kraja 2016. završiti autoput Beograd - Požega, računamo da za ostali deo napravimo koncesioni ugovor i već imamo razgovore'', rekao je Vučić za RTS.

Vučić je izrazio nadu da će biti završen završi put Pojate - Preljina.

''Sigurno je da ćemo uraditi takozvane 'šnel štrase', to nije puni auto-put, ali je sa po dve trake u oba smera. To je put Beograd - Zrenjanin koji će ići od mosta Zemun - Borča do Zrenjanina, u ukupnoj dužini od 58 kilometara'', rekao je premijer.

Vučić je istakao i da će na svakoj lokaciji, na svakom putu biti istaknuto da se vide koliko je to koštalo, kada će tačno da bude gotovo, ko su investitori, ko su izvođači radova.

„Mislim da je to pošten odnos prema narodu, da se zna kako se njihov novac troši”, kazao je on.

Prvi put mogu da kažem, naglasio je Vučić, da imam ozbiljnu nadu da ćemo rešiti pitanje smederevske Železare, što je za nas „finansijsko krvarenje” od 8,5 miliona dolara na mesečnom nivou.

Prema njegovim rečima, naročito je za nas važna i automobilska industrija i tu očekujem neka dodatna pozitivna iznenađenja.

„Za nas je važno da povećavamo broj onih koje oporezujemo. Za nas je važno da imamo sigurnost posla, sigurnost plasmana, sigurnost tržista. Zato želimo da privučemo što više investitora, da zaposlimo što veći broj ljudi”, rekao je Vučić.

-----------------------------------------------------------

Vučić:Mere štednje - odgovoran odnos prema narodnom novcu

BEOGRAD – Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da prve predložene mere štednje neće „epohalno rešiti problem”, ali da pokazuju poštovanje prema građanima i odgovoran odnos prema narodnom novcu.

„Neće ni promena radnog vremena, ni ograničenje u načinu korišcenja službenih vozila epohalno rešiti naše probleme. Vidim neke strucnjake ili kvazistrucnjake kako to komentarišu - pa niko od nas nije glup da misli da je to rešenje koje ce spasiti Srbiju”, rekao je Vučić za RTS.

Prema njegovim rečima, to je jedno od rešenja koje pokazuje poštovanje prema građanima, koje pokazuje pošten, korektan, ozbiljan i odgovoran odnos prema narodnom novcu.

„Građani Srbije plaćaju, mimo automobila, neke džipove 'pajero' iz '90, '91, '92. godine koji na tržištu vrede 1.000 ili 2.000 evra, a plaćamo 10.000 evra održavanje tih vozila. A to sve ide od narodnog novca. Neko mora da pokaže drugaciji odnos”, naglasio je premijer.

Povodom uredbe Vlade Srbije o načinu korišćenja službenih vozila u svojini Republike Srbije, Vučić je rekao da ta mera podrazumeva da samo najmanji broj državnih funkcionera po sili zakona ima pravo na službeno vozilo.

„Svi ostali moraju da upute dopis i da se na njega u pismenoj formi odgovori, što mislim da je veoma pošteno. Onda imate trag za svako službeno vozilo, posebno što, kod nas, ne znamo tacan broj službenih vozila”, rekao je premijer.

„Imamo svega 320 službenih vozila u Upravi za zajednicke poslove, računamo da ih je oko 40.000 na nivou konsolidovane države - onog što nazivamo sa lokalnim upravama i javnim preduzecima”, naveo je on.

„Pre svega biće rashodovanja viška, jer sve što rashodujemo donosi nam čist profit, manji su nam troškovi”, napomenuo je Vučić.

----------------------------------------------

Vučić: Do oktobra nećemo ni razmišljati o penzijama

BEOGRAD –Premijer Aleksandar Vučić izjavio je sinoć da do oktobra niko neće smanjivati penzije, niti pričati o smanjivanju penzija.

''Što se penzionera tiče, nećemo ni razmatrati ni razmišljati o bilo čemu, do oktobra. Tad ćemo sesti da vidimo kakve su naše ostale mere stimulacija, odnosno izvlačenja iz sive ekonomije i uvođenja u legalne tokove i stimulisanja od strane države svega što o tom pitanju možemo da uradimo. Dakle, davanje drugih poreskih olakšica za zapošljavanje ljudi, podizanje naše ekonimije, sve druge mere štednje o kojima govorimo”, rekao je Vučić za RTS.

„Podizanjem osnovice koju ćemo moći da oporezujemo u buducnosti i na osnovu projekcije koju budemo imali, donosicemo odluke u oktobru. Do tada neću da razgovaram i niko neće smanjivati, niti pricati o smanjivanju penzija”, rekao je predsednik Vlade Srbije.


Komentari28
92e64
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Radojica Ravić
Zlatiborac još nije sišao sa Zlatibora, put se ne gradi samo zbog turizma već zbog privrede u koju spada i turizam a saobraćaja može imati tamo gde ima puta.
Da pitam
Da li će se i gde spajati Schnellstrasse od novog mosta sa Zrenjaninskim putem i da li će deo Zrenjaninskog puta od raskrsnice Borča-Ovča-Greda do čvorišta novog puta sa Zrenjaninski putem biti proširena sa dve na četiri trake? I kada?
Miljenko manjina
Tako je zakonom treba tacno propisati ko sve u drzavnim ustanovama i firmama treba da vozi vozila i kakava treba da vozi vozila. Sta ce predsedniku opstine ili ministru Pajero dzip? Zna se ko moze da vozi i kakva luksuzna vozila moze da vozi. Postoje klase vozila i prema tome dozvoliti kupovinu vozila po raspisanom tenderu za odredjenu klasu vozila. Sav visak rasprodati.
Раде Златиборац
Ко ме имало позната фрекфенција друмског саобраћаја од Ужица до Црне Горе јасно му је да овај аутопут не може да буде ни приближно рентабилан. Ни у току туристичке сезоне нема (нити ће бити) довољно возила да би и тада ова инвестиција била исплатива. Од њега може да има користи само Црна Гора.
Пера Гојић
Ако смо коридор 10 овако лоше и неквалитетно одрадили који има велики значај, како лиће тек бити овај шумадијски ауто пут?србија нема ни метра звучне заштите поред насељених места .Пример вам је Београд кроз који пролази ауто пут .

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja