ponedeljak, 30.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 16.06.2014. u 15:00

Koliko košta „gratis” proizvod

Promocije često dovode kupca u zabludu, zato proverite račun na kasi

Promocije nisu uvek korisne za kupca. To pokazuje i iskustvo čitaoca Petra Jeremića iz Beograda koji se javio našoj redakciji.

On je pre nekoliko dana u „Tempu” na Vilinim vodama obećani poklon na promociji (pakovanje omekšivača) ipak na kraju morao da plati.

– U ovoj radnji kupio sam, između ostalog, i tri pakovanja omekšivača „silan”. Promotorka koja je stajala pored police ljubazno mi je objasnila, videvši da gledam omekšivače, da je u toku promocija i da ako kupim dva različita pakovanja treći dobijam na poklon – objašnjava Jeremić.

Kako kaže, više puta je pitao da li može bilo koje pakovanje, ili vrsta, na šta mu je devojka objasnila da ako uzme tačno dve različite vrste, treću, koja je takođe određena uslovima promocije, dobijam besplatno, pa je tako i uradio. Kasnije, međutim kada je pogledao račun video je da su mu naplaćena tri pakovanja omekšivača. Obratiose zaposlenima na šalteru za reklamacije, a službenica mu je objasnila da je morao da kupi tri iste vrste omekšivača, kako je i navedeno u prospektu koji prati akciju.

– Međutim promotorka je, preda mnom i pred menadžerom, potvrdila da joj je iz kompanije „Henkel”, koja ju je i angažovala, izričito rečeno da su tri različite vrste na promociji, i da je ceo dan tako mušterijama i objašnjavala – kaže naš čitalac, dodajući da je tražio i zvanično objašnjenje ko je kriv, međutim menadžer radnje je ostao pri svom stavu, uporno objašnjavajući da je kriva promotorka, dok je devojka ponavljala da je dobila drugačije instrukcije od „Henkela”.

-----------------------------------------------------------

„Delez” i „Henkel”: kriva je radnica

Na pitanje „Politike” šta se zapravo dogodilo i ko je odgovoran za to što je kupac koji se obratio našoj redakciji obmanut u „Henkelu” i „Tempu” naknadno su utvrdili da je zapravo promotorka toga dana pogrešno informisala kupce i tako ih dovela u zabludu.

U „Delezu”, u čijem su vlasništvu prodavnice „Tempo”, kažu da „promotivne akcije sa dobavljačima često kreiraju zajedno, ali da tim koji radi promocije određuje dobavljač”.

Oni ističu da se na promotivnom letku, koji je potrošač poslao na uvid, jasno vidi šta je uslov za dobijanje trećeg, besplatnog omekšivača.

– To je da na računu budu proizvodi iste mirisne note, a gratis pakovanje se odobrava se na kasi. Uveravamo vas da je od početka promocija bila organizovana na ovaj način, tako da pretpostavljamo da je promotorka napravila nenamernu grešku – ističu u Delezu„”, dodajući da su spremni da izađu u susret kupcu i omoguće mu da u istoj radnji vrati omekšivače i zameni ih za promotivni paket (koji podrazumeva tri proizvoda istog mirisa).

I u „Henkelu” potvrđuju da je do nesporazuma došlo jer je potrošač dobio pogrešnu informaciju od promotorke.

– Uveravamo vas da ćemo preduzeti sve da se ovakva situacija ne ponovi. U znak izvinjenja, kupcu koji vam se javio poslali bismo poklon-paket naših proizvoda”, kažu u ovoj kompaniji.

E. P.

Komentari8
c7bd7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

b. stanic
skoro tridesetak godina koristila sam iskljucivo merimin decji sapun koji je bio izvanredan , kad je merima prodata Henkelu ocekivala sam da sapun ostane istog kvaliteta a da poboljsaju kvalitet praska , UPROPASTILI su decji sapun , prasak i dalje ne valja tako da njihovo nista ne kupujem.Molim da mi objasnite zasto Ariel iz Ceske daleko bolje pere nego Ariel iz Univera .
mile s.
Prilikom kupovine i preuzimanja fabrika,strane firme se obično obavezuju da neće menjati proizvodni program i nazive poznatih brendova odredjeni broj godina.Firma Henkel i dalje proizvodi nekada čuveni "Dečji sapun"Merime iz Kruševca, ali ne više u Kruševcu, već negde u Poljskoj,ali sa starim prepoznatljivim logom-znakom "M" i slikom nasapunjane bebice.Medjutim kvalitet,mislim na boju i miris nije ni približan onom starom ,dobrom sapunu ,više zaudara na sodu.Time dovodi kupce u zabludu,a i same trgovine ga reklamiraju kao Merimin sapun,što nije tačno.Mnogi potrošači se iznenade kad saznaju za ovo.
tbas oo
Pa najlakse okriviti promoterku ..
Boa II
U svakom poslu pa i u ovom bitno je STA PISE a ne sta vam RECENO. Tako vam je kada kupujete aranzman za more, uzimate kredit, pa i kada kupujete u prodavnici. Dakle: slusajte ali i CITAJTE.
Jelisaveta M
Sa promo slike jasno se vidi da je u pitanju promocija za dva ista mirisa omeksivaca da se dobija treci gratis. Nevolja je sto ovakve sitne stvari prodavci vecito serviraju kupcima. Tako se npr. za proizvod koji se najmanje prodaje a ima istu cenu kao i ostali slicni (npr razliciti mirisi omeksivaca) proizvodi odobrava popust, ali samo za tu vrstu, kako bi prodali zalihe. Ko obrati paznju sta kupuje videce koliko takvih sitnica nam se servira.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja