petak, 03.07.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
nedelja, 09.11.2014. u 22:00 B. Jakšić

Kada se zavrti trougao, trapez – zaigra

Један од задаката везан је и за кошарку – баскет (Фото matematika.edu.rs)

Neki novi klinci matematiku neće doživljavati kao smaranje, jer već mogu da je uče onlajn, na drugačiji i zanimljiviji način. Dok računaju zapreminu lopte, gledaće kako se ona puni vodom i meriće brzinu kojom se to događa. I ne samo to. Moći će da zarotiraju 3D piramidu dok rešavaju zadatak ili da zavrte trougao i „sagrade” kupu, pa i da vide koje sve oblike može da „prikaže” animirani trapez. 

Ovakvi interaktivni zadaci od sada mogu da se nađu na portalu za onlajn učenje matematike – www.matematika.edu.rs. U Srbiji je prvi put dostupno zabavno učenje ovog ozbiljnog nastavnog predmeta, i to u okviru sistema savremenog učenja, a predavači, tvorci interaktivnih zadataka, otkrivaju jedan potpuno novi matematički spektar. 

„Sasvim je drugačije kada rešavate neke imaginarne i često nerazumljive formule i kada možete da vidite praktičnu primenu tih formula i kako one utiču na svet u kojem živimo. I sve to kroz igru. Osmislili smo sistem naprednog učenja matematike, dostupan svima – osnovcima, srednjoškolcima, studentima, ili odraslima koji hoće da osveže matematičko znanje. Na jednom mestu je obuhvaćeno celokupno gradivo za osnovne i srednje škole, kao i priprema za fakultete. Ranije đaci nisu mogli da uče uz animirane, interaktivne i video zadatke u visokoj, HD rezoluciji”, objašnjavaju na sajtu profesori i tvorci zanimljive onlajn matematike.

Portal za onlajn učenje matematike prilagođen je đaku 21. veka, zabavan je, efikasan, i smišljen uz pomoć novih tehnologija. Učenici mogu da se konsultuju s nastavnikom onlajn, putem interneta zakažu privatni čas ili da kroz razne multimedijalne materijale savladaju matematičke probleme. Onlajn učenje odlična je dopuna klasičnom obrazovanju u školama, smatraju inicijatori sajta.

Komentari2
ca207
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Nomen Nescio
@ Tvrtko Većina populacije ionako ne koristi maštu, niti ima sposobnosti da je razvije. Ako se nadate oplemenjivanju duha širokih masa, uludo trošite snagu. Ne znam Vas lično, ali iz komentara naslućujem da izlazite iz okvira pomenutih masa. Plemenito je od Vas da imate takvu veru u druge, ali verujte mi, puk je baš to što je - puk. Radna snaga, gladna usta, rulja. Ostavite Vi njih u njihovom mentalnom brlogu svakodnevice, sasvim su srećni i tako. Ko ima mašte, razvijaće je i mimo indoktrinacije jednog tako ogavnog sistema kakvo je naše obrazovanje.
Твртко .
Идеја да је математика "смарање" и да више неће бити "смарање" ако понудимо деци визуелно, интерактивно, објашњење је идеја лењиваца. Наравно, то "смарање" подразумева да деци треба "олакшати". То јесте у духу времена и јесте модерно, али ствара будуће интелекуталне лењивце који неће умети да баратају апстрактним појмовима. Ако децу навикнемо, а брзо ћемо их навићи, на овакав начин учења -врло брзо ћемо имати питања "А шта ће нам то? " чим се суоче са оним што визуелно не може да се прикаже једноставним примером из свакодневице. То све негде - у крајњој линији - убија и машту.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja