četvrtak, 22.08.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 08:46

Autobus 36 vozi do „Prokopa” na svakih 20 minuta

Prvi polazak biće u 6 časova, a poslednji u 20.30 sati. – „Trideset šestica” će vikendom voziti na 40 minuta
Autor: Dejan Aleksićpetak, 05.02.2016. u 00:01
(Фото Д. Жарковић)

Autobus 36 koji će od danas železničku stanicu „Beograd centar” povezati sa Slavijom, centrom grada i Glavnom železničkom stanicom radnim danima voziće na svakih 20 minuta. Prvi polazak biće u 6 časova, a poslednji u 20.30 sati. Subotom i nedeljom „trideset šestica” će ići na 40 minuta. Prvi autobus će kretati u 6.10, a poslednji kao i radnim danima. Od ponedeljka do petka kružiće dva autobusa, a subotom i nedeljom jedan.

Vozila na ovoj kružnoj autobuskoj liniji će od „Prokopa” ići Gučevskom, Ulicom Dragana Mancea, Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića, Ulicom dr Milutina Ivković, Trgom oslobođenja preko Autokomande, Bulevarom oslobođenja, preko Slavije, Nemanjinom, pored Glavne železničke stanice, a onda nazad Savskom, Bulevarom vojvode Putnika, Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića, ulicama Dragana Mancea i Gučevskom nazad do „Prokopa”.

Nova železnička stanica na koju je prošle nedelje počelo prebacivanje domaćeg železničkog putničkog saobraćaja iz Savskog amfiteatra sa ostatkom grada direktno je povezana i linijom 34. Ova linija „Prokop” spaja sa Miljakovcem, Banjicom, Kanarevim brdom i Dedinjem. Minibusi 34 radnim danima idu na svakih 25 minuta, a subotom i nedeljom na 50.

Do „Prokopa” za sada na svakih desetak minuta idu i trolejbusi 40 i 41, ali oni se ne spuštaju direktno do stanice, već staju preko puta Muzeja istorije Jugoslavije. Od ovog stajališta, putnicima je do železničke stanice potrebno oko pet minuta hoda ulicom Dragana Mancea, a potom nizbrdicom koja vodi do ulaza u „Prokop”.

Sa budućom glavnom železničkom stanicom za sada još nisu direktno povezane opštine preko reke – Novi Beograd i Zemun. Za sada nema najava da li će i kada ka tom delu grada biti uvedene direktne veze sa „Prokopom”.

Nova železnička stanica sa okolnim ulicama i ostatkom grada trebalo bi bolje da bude povezana za nešto više od godinu i po dana. Goran Vesić, gradski menadžer, pre nekoliko dana naveo je da grad na „Prokopu” nastavlja da radi svoj deo posla u vezi sa budućim pristupnim saobraćajnicama iz pravca Bulevara kneza Aleksandra sa jedne strane i niškog autoputa s druge. Za pristupne veze sa Bulevara kneza Aleksandra raspisan je tender, a grad je za taj posao obezbedio više od 500 miliona dinara.


Komentari12
e8ce5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Kori
NBG i Zemun , podsećam ,direktno su vezane sa Prokopom BG Vozom.
petar
Cist promasaj. Pustos i strava. Voda svuda. Potop.
Paja Patak
Читаоцима који жале што главна железничка станица није у кругу двојке.... Прокоп је стратешки изабрана локација за главну железничку станицу. Дефинисана је још у време када је Бранко Пешић био градоначелник Београда, он је знао шта ради. Оно што је иза његе остало најбоље говори о том човеку. Ни једна метропола не може да стрпа све важне зграде, саобраћајну инфраструктуру и сл, у круг двојке, па тако ни Београд. Можда ће зазвучати чудно, али та станица постоји не само за нас из старог дела града већ и за оне из Новог Београда, Земуна .... Све ће доћи на своје место, само мало толеранције и српљења.
Aleksa
Zapravo, mnogi stručni ljudi, od saobraćajaca u Železnicama, preko građevinaca koji su ga gradili pa sve do minera koji su pripremali teren tokom izgradnje... smatraju da je Prokop od starta u svakom smislu promašen projekat, i da bi bilo najbolje da je za lokaciju izabrana stanica NBG, udaljena svega kilometar dalje prugom. Saobraćajno gledano, lokacija je loša iz bezbroj razloga, a građevinski i geodetski gledano projekat je loš jer se nalazi u rupi okružen nestabilnim zemljištem i klizištima. U prilog tome govori i činjenica da zgrade pored Prokopa tonu otkako je započeta gradnja. Takođe se javlja problem kondenzacije unutar stanice zbog velike ploče iznad perona i loše ventilacije. Doduše priča se da nije Branko Pešić izgurao tu lokaciju za Prokop nego politička elita iznad njega. Al u svakom slučaju, to je promašen projekat. Samo što sad nemaju drugog izbora nego da ga dovrše takvog kakav je, jer bi bilo koja druga opcija koštala triput više.
Preporučujem 14
zivan
Prokop je bas u rupccagi, nekada je voz za Novi Sad sa polaskom u 23,05h polazio odatle. Bilo je jezivo tesko a i neugodno doci do te destinacije. Doduse, vazzilo je pravilo koje bi i danas trebalo da vazzi, a to je da je vozna karta ujedno i karta za autobusku liniju do centra grada. Ostaje ccinjenica je izbor Prokopa za noviu zzelezniccku stanicu katastrofalna urbanisticcka gresska.
Zoran R.
Stvar bi mogla delimično da se popravi ako bi se ukopalo jedno 100 bandera, povezalo par kilometara provodnika i napravila jedna ispravljačka stanica za trolejbus, pa onda da se uvede trolejbuska linija od Zvezdare ili Studentskog trga do Prokopa.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja