utorak, 22.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:58

U Fijatu ponovo rad u tri smene

ponedeljak, 07.03.2016. u 21:25
(Фото Фијат Крајслер аутомобили Србија)

Kragujevac – Posle prve ovogodišnje pauze od osam radnih dana zbog nedostatka posla, radnici fabrike „Fijat Krajsler automobili Srbija” (FCAS) u Kragujevcu ponovo su od ponedeljka na radnim mestima i nastavljaju proizvodnju u tri smene. U sindikatu fabrike za agenciju Beta je rečeno da se radnicima ovo odsustvo plaća 65 odsto. „Prošle godine imali smo 84 dana plaćenog odsustva zbog nedostatka posla, a sigurni smo da će i u ovoj godini biti još takvih pauza” rekao je predsednik Samostalnog sindikata Zoran Marković. On je upozorio da kada „Fijat” prekine proizvodnju, onda stanu i njegovi kooperanti u Kragujevcu, a to znači probleme za oko 5.000 radnika.

Marković je naveo da je jedini izlaz u početku proizvodnje drugog „Fijatovog” modela vozila u Kragujevcu, jer bi potencijalni izvoz na tržište Rusije i Kazahstana, o čemu se u poslednje vreme govori, bio samo kratkog daha. U kragujevačkoj fabrici se, uz rad u tri smene, dnevno proizvodi 660 vozila, odnosno mesečno sa trake siđe više od 13.000 „Fijatovih” automobila.


Komentari12
95666
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Твртко
Нек ми неко објасни зашто једну лепу вест - (да се ради и да се прави добар производ) - људи коментаришу на тако грозан начин. Лепо је што се ради и лепо је што се у нашој земљи производи одличан аутомобил. А што се тиче цене аута и жеље да се он ПОЈЕФТИНИ, мислим да то није добар пут и да је боље ВИШЕ ЗАРАЂИВАТИ него куповати јефтиније. На пример, ако неки човек жели да вози 500л боље је за њега да почне да зарађује више па да тај ауто купи, него да тај ауто појефтини и да га он за плату коју сада има. Боље је кад ти расте плата, него кад ти плата стоји или пада.
Милојко
Твртко, не производи се већ се склапа, као некад Голф у Сарајеву и чиними се Опел у Зрењанину. Када им оде ФИАТ тим у Крагујевцу ће да дају да заврћу неке каблове и опет ће имати посла. Све је то проста физичка радна снага. Ко то зна шта ће они ту све да монтирају...ФИАТ неће ту дуго.
Preporučujem 1
zoki
Auuu biće posla par dana pred izbore ,,ma bravooo.Biće valjda i neki nasip manjeg obima .
Beogradjanin Schwabenländle
@ Алиса, у ЕУ не постоји царина на увоз кола, Србија се исто обавезала на ту одлуку.
Alisa
Dok država ne počne da ozbiljno carini uvoz vozila biće plaćenih odsustva u FIAT-u. Kada drzavni, pokrajinski, opštinski organi, pošta, zdravstvo...budu počeli da kupuju Punto i 500l, onda će biti mnogo bolje. Pogledajte, koja se vozila najviše voze u Francuskoj, Nemačkoj, Turskoj, Italiji...!
Gordana Radojicic
10 dana pred izbore- uvode i cetvrtu. Smenu.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja