subota, 17.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 28.07.2016. u 17:38 D. A. – B. V.

Dvojica povređena u sudaru „audija” i tramvaja

Nezgodu na uglu Nemanjine i Hajduk Veljkovog venca je, kako su naveli u Dispečerskom centru GSP-a, izazvao vozač „audija” kada je pokušao polukružno da se okrene
(Илустрација Д. Јевремовић)

Dvojica muškaraca, I. P. (37) i M. D. (66), povređeni su u sudaru „audija” i tramvaja na liniji 9, koji se oko 14 časova dogodio na raskrsnici Nemanjine i Hajduk Veljkovog venca. Povređene (obojica su iz automobila), koji nisu bili životno ugroženi, Hitna pomoć je prevezla u Urgentni centar gde im je pružena pomoć.

Nezgodu na uglu Nemanjine i Hajduk Veljkovog venca je, kako su naveli u Dispečerskom centru GSP-a, izazvao vozač „audija”.

– Vozač automobila je pokušao da se polukružno okrene. U tom trenutku naišao je tramvaj, koji se niz Nemanjinu kretao prema Glavnoj železničkoj stanici. Tramvaj nije uspeo da zakoči, a vozač automobila nije stigao da se okrene zbog čega je došlo do sudara – objašnjavaju u GSP-u.

U najvećem gradskom prevozniku, vozače i druge sugrađane podsetili su da su tramvaji, koji imaju prvenstvo prolaza, vozila kojima posle kočenja treba više vremena da se zaustave.

Posebno su problematične upravo raskrsnice i kružni tokovi, jer na njima vozači automobila često ne vode računa da li im nailazi tramvaj i na kojoj je on udaljenosti.

Slična situacija je i sa autobusima koji učestvuju u gradskom prevozu. I vozačima koji njima upravljaju treba više vremena nego vozačima automobila da se zaustave posle kočenja.

Dok je Nemanjina, kojom u toku celog dana prolaze brojna vozila javnog prevoza, poznata po čestim nezgodama zbog nesavesnog ponašanja vozača automobila, Bulevar kralja Aleksandra je jedna od najprometnijih saobraćajnica na kojoj probleme vozačima tramvaja podjednako stvaraju pešaci.

Na naizgled preglednom bulevaru, mnogi sugrađani svakodnevno pretrčavaju preko tramvajskih šina i to neretko van pešačkih prelaza. Tako je krajem decembra prošle godine život izgubila starija sugrađanka. Nju je, dok je pretrčavala preko bulevara, udario tramvaj na liniji 7, čiji vozač zbog blizine nije uspeo da zakoči vozilo na vreme i izbegne nesreću.

 

„Audi” nije vozilo Vlade Srbije

Ubrzo posle nezgode pojavila se nezvanična informacija da je „audi” koji je izazvao sudar bio sa oznakama Vlade Srbije. U toku popodneva nadležni u MUP-u demantovali su ovu informaciju.

– Vozilo koje je učestvovalo u saobraćajnoj nezgodi u Nemanjinoj ulici nije službeno vozilo Vlade Republike Srbije niti bilo kog drugog državnog organa. Reč je o vozilu u privatnom vlasništvu – navedeno je u saopštenju MUP-a.

 

Nesreće i nezgode u Nemanjinoj

Maj 2010. Pedesetogodišnja žena poginula kada je na nju, dok je pretrčavala van pešačkog prelaza, naleteo autobus Gradskog saobraćajnog preduzeća koji je vozio od Banjice do Zemuna.

Februar 2015. Osmoro putnika minibusa na liniji E1 povređeno je u saobraćajnoj nezgodi koja se desila u blizini Vlade Srbije. Do nezgode je došlo kada je u vozilo prevoznika „Banbus” udario vozač „pežoa”. Posle udara minibus skrenuo sa kolovoza i udario u banderu.

Januar 2016. Desetak osoba povređeno je u sudaru dva automobila i autobusa 83 koji se kretao ka Slaviji. Nezgodu je izazvao vozač automobila koji je najpre pokušao iz leve trake da se prestroji u desnu. On je naglo skrenuo, a kada je shvatio da se u desnoj traci nalazi autobus pokušao je da se vrati, ali nije uspeo jer je u levoj traci već bio taksi. Vozač automobila je ponovo pokušao da se okrene udesno, ali je udario u autobus pa u taksi.

Komеntari3
44e4f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja