subota, 08.08.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 05.12.2016. u 18:35 J. A.

Jubilej „Dajrekt medija“

(Фото „Дајрект медија“)

Najveći medijski sistem u jugoistočnoj Evropi, „Dajrekt medija” proslavio je 15 godina uspešnog poslovanja. Ova kompanija koja je 2001. godine osnovana kao medijska agencija, danas, osim u Srbiji, posluje u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj.

Iako ne pripada lancu globalnih agencija, uspela je da postavi visoke standarde u medijskom oglašavanju. Kao lider u oglašavanju na digitalnim kanalima komunikacije, prva je pokrenula oglašavanje na Tviteru u Srbiju, stvorila prvu „Programatik“ mrežu i upotrebom virtuelne realnosti kreirala nagrađivanog virtuelnog bankara za prvu onlajn banku u Srbiji.

– Ovu firmu čine multidisciplinarni komunikacijski profesionalci koji stalnim radom na sebi stvaraju kvalitet i doprinose uspehu naših partnera, istovremeno zajedno sa medijima pomerajući čitavo tržište napred. Ovo je proslava tog zajedničkog liderstva, izjavio je Jovan Stojanović, direktor „Dajrekt medije” Srbija.

U godini jubileja, ova kompanija je Muzeju „Nikola Tesla” u Beogradu poklonila prvu izložbu u okruženju virtuelne realnosti posvećenu velikom naučniku pod nazivom „Doživi Teslu“.

Komentari4
f12cd
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Bre ne
То је почело када је визионар Драган Сакан, оснивач СМ Дела, касније београдског огранка агенције Saatchi & Saatchi, маркетинг и његов ужи део - тржишно оглашавање оплеменио епитетом креативности. Међутим, убрзо се појавио Владимир Поповић Беба, власник Спектре, а затим директор Ogilvy & Mather, такође из Београда, који је, такође визионарски, предвидео енормне профите. Па, пошто су пионире Драгана Ђиласа, Срђана Шапера, Ивана Станковића и остале обучили овом најстарујем занату (поред проститиције, којој је баш реклама најважнија), ови су веома брзо основали своје златне руднике. Купородаја магле, секунди које немилице одлазе у етар уколико се не продају, постала је непресушни извор тадашњих јуноша, који су својим учитељима протели скоро све велике клијенте. "Авансном" куповином времена и огласног простора на годишњем нивоу од водећих електронских и штампаних медија, уз незамисливо велике попусте чак и до 90%, и плаћањем (можда) тек крајем године и Баја Патак би био још богатији.
Marko Petrović
Otkud "Politika" da piše o jubileju jedne marketinške agencije? Zašto je ovo tako značajno da se daje besplatna reklama nekome?
omnia mea mecum porto
Što ne napišete da je to Đilasova kompanija?
Калуђер
Зато што је Ђилас ту компанију одавно продао.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja