utorak, 15.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 00:36

Rekonstrukcija dela pruge, vredna više od 23 miliona evra

četvrtak, 05.01.2017. u 14:22
Са потписивања уговора - Душан Гарибовић и Џу Тијанран (Фото Фонет)

Predstavnici „Infrastrukture Železnice Srbije” a.d. i kineske kompanije „C CEC C” potpisali su danas ugovor za radove na rekonstrukciji i modernizaciji deonice pruge Rasputnica „G” - Rakovica Resnik.

Ugovor, čija je vrednost više od 23 miliona evra potpisali su generalni direktor Dušan Garibović i direktor predstavništva za Srbiju kineske kompanije China Civil Engineering Construction Corporation Džu Tijanran.

Reč je o deonici Rasputnica G - Rakovica - Resnik na pruzi Beograd - Mladenovac - Niš - Preševo.

Tim ugovorom, kako je rečeno nakon potpisivanja, predviđena je rekonstrukcija i zamena građevinske i elektrotehničke infrastrukture u dužini od 7,5 kilometara.

Potpisnici ugovora rekli su da se radovi finansiraju iz zajma EBRD-a 5, (čiji je ukupni iznos 95 miliona evra), trebalo bi da počnu polovinom februara, i rok za njihov završetak je 351 dan.

Radovi obuhvataju prilagođavanje visine perona garniturama BG voza na stanici Rakovica, sređivanje perona i nadstrešnica na stajalištu Kijevo-Kneževac, zatim u stanici Resnik. Takođe, podrazumevaju i izgradnju podzemnog prolaza i dogradnju stani;ne zgrade i garaže sa jednim pomoćnim kolosekom, modernizaciju tri putna prelaza i rekonstrukciju propusta.

Garibović je tom prilikom rekao da je današnje potpisivanje ugovora pokazatelj da povezujemo istok i zapad, sever i jug i da mesta ima i za ruski kredit, i za kineske kompanije, EBRD...

„Potpisali smo ugovor sa renomiranom kompanijom iako smo očekivali da će prvi ugovor i prvi radovi u Srbiji na železničckoj infrastrukturi biti brza pruga Beograd-Budimpešta, što će svakako biti, ali zadovoljni smo da smo uspeli da povežemo EBRD u okviru čijeg kredita i tenderskog postupka je posao dobila kineska kompanija”, rekao je Garibović novinarima.(Tanjug)


Komentari2
d4c87
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Драгиша
"Реконструкција" На српском се то каже ОБНОВА ! Нови допис Танјуга и ново скрнављење српског језика. Ако Танјуг упорно држи неписмене новинарчиће зашто редакција Политике је саучесник објављујући њихове дописе ? Још једно скрнављење српског језика !
Karlo Polak
Поштовани Драгиша, одређене стране речи су унесене у српски језик из разлога што у народном језику нису постојале народне речи које би их правилно замениле. За лаика, између речи "реконструкција" и "ремонт" нема разлике, али за инжењере и техничаре је разлика огромна. Реч "ремонт" би се могла заменити са "оправка", али код реконструкције се мења цео пројекат! То се јасно види из самог текста чланка. Неки израз који би могао бити заменски је "поновоградња", али је као и у случају речи ретровизор или фрижидер боље не измишљати да је то произашло из нашег техничког наслеђа, и не држати се безвезе традиције тамо где је нема.
Preporučujem 7

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja