utorak, 12.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 08:40

Razgovor o gradnji auto-puta Beograd - Sarajevo

ponedeljak, 23.01.2017. u 13:58
Зорана Михајловић и Исмир Јуско (Фото Танјуг/Д.Г.)

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, razgovarala je danas sa ministrom komunikacija i transporta u Savetu ministara BIH, Ismirom Juskom, o projektu gradnje auto-puta Beograd-Sarajevo i rekonstrukciji pruge između dve prestonice.

„Srbija i BiH su se saglasile da se auto-put Beograd-Sarajevo gradi, a u narednom periodu razgovoraćemo o detaljima realizacije, kao što su izrada prethodne studije izvodljivosti i načini finansiranja”, rekla je Mihajlovićeva.

Jusko je naglasio da je ovaj projekat važan za brži ekonomski razvoj BiH, te da se očekuje da u narednih mesec dana bude poznata preliminarna trasa ovog auto-puta na teritoriji BiH, navodi se u saopštenju ministarstva građevinarstva.

Mihajlovićeva i Jusko dogovorili su i da se u najkraćem roku formira zajednička radna grupa za projekat rekonstrukcije pruge Beograd-Sarajevo, koja će razmatrati i pitanje bržeg kretanja robe na železničkom graničnom prelazu između dve zemlje.

Na sastanku održanom u okviru posete predsedavajućeg Saveta ministara BiH, Denisa Zvizdića, dogovoreno je i formiranje radne grupe Srbije i BiH koja će se baviti pitanjem održavanja mostova koji spajaju dve zemlje, a ima ih ukupno 11.

Mihajlovićeva i Jusko razgovarali su i o pripremi Sporazuma o izgradnji i uspostavljnju zajedničkog graničnog prelaza na mostu Ljubovija-Bratunac i o saradnji u oblasti vazdušnog saobraćaja, javlja Tanjug.

Takođe je dogovorena intenzivnija saradnja dva ministarstva u suzbijanju sive ekonomije u oblasti drumskog prevoza putnika.


Komentari22
6ad0a
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Vladimir
To treba da finasiraju zemlje koje su izvrsili agresiju na Srbiji 1999 kao ratnu odstetu ..
Vladimir
Autoput treba da ide od Užica na Višegrad pa na Čajniče i Foču sve do Trbinja, sve kroz Srpsku, a ko hoće da se priključi nek se priključi.
slobodan
Mi treba da napravimo asvaltne puteve u Srbiji do svakog sela i do svake seoske kuce i da time pokazemo da postujemo one koji prave za nas hranu.Ovo je prvo.a ono do Tirana,Do Bara i do Srajva,polako posle uredjenja svoje DRZAVICE.
Karlo Polak
У пракси, готово свако село у Србији је повезано на бар неки асвалтни пут, а већина је економски, последично и демографски пропала. Највеће економско уништење су села доживела укидањем Ћира и Шинобуса крајем 1960-тих. Друмски превоз не може да обезбеди довољно економичан превоз за исплативу производњу на малим газдинствима, каква је већина газдинстава у Србији. И дан данас у селима у којима постоји поуздана и директна веза железницом са јаким тржиштима у великим градовима број становника се повећава, или у најгорем случају стагнира без обзира на квалитет путне мреже.
Preporučujem 4
Posmatrač sa strane
Bože dragi, ako budemo svake godine imali vanredne izbore, po dužini novoizgrađenih autoputeva stićićemo Nemačku! Obećanja samo pljušte! Brza pruga BG-Budimpešta, za zgradurine u BG na vodi čeka desetine hiljada kupaca, autoput BG-Sarajevo, autoput -poklon Srbije Šiptarima Niš- verovatno do Tirane, najveće investicije od 1945.g. do danas u bolnice i domove zdravlja, završetak svih započetih autoputeva, obnova "običnih" puteva i šina, najmanje 100.000 novih radnih mesta, povećanje penzija, plate od najmanje 500 evra mesečno -itd. itd. Ulazak u doduše već bankrotnu EU uz uslovljeno odricanje od Kosova? Ukratko vlast obećava "med i mleko". A kada se glasači probude posle izbora? Biće, verovatno, kao i uvek do danas. Jad i čemer.! Zato na izborima olovku u ruke i krstić na pravo mesto. Možda onim lošiima koji ne vrede mnogo, ne obećavaju ništa, ali nas bar neće tako bezobrazno lagati kao ovi danas. Jer i "lošiji" imaju možda neku dobru stranu. Na kraju, ko doživi i preživi -pričaće
Nebojša
Дивота. Од наших пара градићемо магистралу Софија- Тирана, па ево и према центру евро-џихада, Сарајву, уложићемо стотине милиона у луку Драч, па највећа џамија у БГ на води... А могла би и магистрала Сарахво - Ријад, да се они не излажу трошку.
most
"па ево и према центру евро-џихада, Сарајву.." ma da a sud za ratne zlocine u Haagu pun pravoslavnih "djihadista"
Preporučujem 3

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja